donderdag 1 december 2011

Starbucks.

Starbucks,
Ja iedereen wil zo loopen beetje met zonnebril mooie tas en perfect haar en een Starbucks in je handen..
elke ster heeft wel zo een foto
en aangezien het heelijke koffie is en de chocomelk daar ook niet slecht is.
dacht ik eerst in Amsterdam dit is mijn kans ik ga de show van Amsterdam steelen,
maar nadat ik mijn Koffie had bestelt mijn tas mooi om mijn arm zonnebril op mijn hooft en mijn haar perfect.
was ik nartuurlijk mijn portemenee vergeeten uit mijn tas te haalen dus moest mijn heele tas weer overhoop haalen maar nadat mijn zonnebril al ondertussen al 5keer op de grond is gevallen en ik uit stress een staart in mijn haar dee, was nartuurlijk niks meer perfect..
iedereen was nartuurlijk onder de indruk toen ik binnen kwam maar toen ik mijn portemonee kwijt was keek iedereen me aan alsof ik drie enge ziektes had
maar toen ik eindelijk mijn portemonee had gevonden en mijn haar als Beyonce los gooide en mijn tas weer mooi om mijn arm had gedaan en netjes had betaalt kreeg ik mijn koffie in mijn handen geduwt.
voelde ik me wel eventjes een cool iemand met veel geld.
maar toen ik de Starbucks winkel uitliep kwam mijn probleem..
al dat koffi ging maar heen en weer en ik kon er niet mee loopen!
ik weet niet hoe die sterren dat doen maar het is moeilijk lastig!
maar leuk geprobeert ga ik rustig met mijn vriendin op een bankje zitten en genieten van het weer en te leuke jongens die voorbij loopen en nartuurlijk van de koffie.
maar ik dacht ik ga dit niet 1keer probeeren
dus was ik weer in mijn eigen stad waar ik woon namelijk Haarlem en ik toevallig een week later s'cohtens heel erg verwend met de bus naar school ging kocht ik een koffie bij een te schattig koffie zaakje en probeerde weer naar het staiton te loopn maar weer lukte me het maar niet om noormaal met die beker te loopen dus ging ik maar weer netjes op een bankje zitten om mensen te kijken met het gevolg dat ik te laat op school kwam.
maar jammer genoeg zal ik nooit de show steelen met een beker Starbucks in mijn handen..

xxlove

Geen opmerkingen:

Een reactie posten