woensdag 7 december 2011

Oma's

Oma'soma's zien er altijd goed uit.
je hebt een paaar uitzonderingen maar over het algemeen ziet elke oma er goed uit.
de oma outfit van tegen woordig is ; Rok en een koltruitje en die rok en koltrui passen bij elkaar en dan hebben ze heel clasiek van die duure nette schoenen er onder.
en is het je ook opgevallen dat ze altijd netjes zitten, met hun beentjes over elkaar.
ook doen ze ook altijd netjes maar wat ik me nou afvraag..
woordt ik later ook zo netjes?
want ik ga later als oud omatje met hippe laaghangende broek naar een verjaardag van mijn kleinkind toe..
en ik praat ook niet bepaalt 'oma taal'
en wat ik me ook afvraag
waar haalen die oma's hun rokje en colbertje vandaan?
bij de M&S of gewoon bij de H&M?
of nee misschien bij de C&A of gewoon bij de Hema??
maaken ze de kleding zelf???
ik weet het niet..
maar wat ik wel weet is ik zou wel een keer met zo een echte oma willen winkelen!
lijkt me super gezellig, en kan ik misschien alvast wat van  de 'oma taal leeren '
en misschien kan die oma me dan ook helpen welke huidkleurige panty ik moet nemen want ik heb altijd net die panty die snel stuk gaat of niet bij mijn huid past..

xxlove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten