zaterdag 24 december 2011

Matthijs van Nieuwkerk

Matthijs van Nieuwkerk,
hij verdient eventjes een eer momentjes voor dat het 2012 is.
want op tv kan hij wel een prijs krijgen voor zijn kleding.
hij ziet er altijd netjes uit, en hij is niet jong en wild en dus hele maal 'hip' is hij niet maar hij ziet er wel altijd goed uit!
naast dat mijn moeder hem een lekkerding vindt, heeft ze het liefst dat mijn vader ook bij ons aan tafel bij het eten mooi zit te wezen in 'Matthijs van Nieuwkerk' kleding.
maarja tot haar teleur stelling gebeurt dat nooit.
ik weet eerlijk gezegd niet of hij gekleed woordt maar ik heb zo een vermoeden van niet.
hij heeft namelijk het 'ik weet zelf niet dat ik er leuk uit zie' stijltje.
en luister beste mannen van nederland,
alle vrouwen die een beetje oud zijn vinden Matthijs van Nieuwkerk best wel leuk.
en die vrouwen weten dat zelf niet, maar het komt meede door zijn kleding stijl.
dus kijk goed naar wat hij aan heeft
het is simpel; Colbert overhemd er onder mooie broek (wel een spijkerbroek) en nette schoenen.
en ja hebt binnen twee uur een mooie nieuwe vriendin.
naast dat hij er verstand van heeft heeft zijn zoon dat ook!
dus het is daar in de familie van Nieuwkerk een dolle boel.
maar eventjes terug op de Fashion.
ben je niet meer jong en wild en beetje oud.
kleed je dan zo als Matthijs van Nieuwkerk.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten