donderdag 8 december 2011

mijn sokken probleem.

mijn sokken probleem,ik heb roze rode groene gewoon zwarte en witten en grijze
eigenlijk wel elke kleur die je kan bedenken.
maar mijn sokken probleem is
als ik een panty aan heb en mijn Vans er onder aan wil doe ik netjes sokken aan, maar de sokken komen boven mijn vans uit.
en ja nu denk jij; je kan ook gewoon zwarte sokken aan doen?
maar ik heb een licht in mijn kamer hangen dat minder licht geeft dan een kaars.
en ik heb in de ochtend altijd haast.
maar het ziet er dus niet uit en het is best wel luiheid van me zelf..
dus dacht ik ik leg mijn sokken voor dat ik ga slapen netjes neer.
maar daar kwam het, ik heb een bed wat 20 centimeter boven de grond uitkomt en mijn halve jeugd staat onder mijn bed bijvoorbeeld barbie's oude boeken enzovoort.
maar dus s'ochtends ging ik mijn sokken aan doen.
waren mijn sokken weg !?
lagen ze dus ergens onder mijn bed en ik zag ze liggen!
maar ze lagen ver onder mijn bed heeel ver..
en had ik net mijn te strakke broek aan gedaan en mijn houthakkers blouse nog geen eens dicht geknoopt maar ik ging meteen op de grond liggen om mijn sokken er onder uit te pakken en jahoor.. ik kom er net niet bij.
dus ben ik snel opgesprongen en mijn knalgroene sokken gepakt en de heele dag voor lul gelopen.

xxlove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten