woensdag 21 december 2011

Mijn Adidas trui

Mijn Adidas trui,naja hij is niet van mij maar van mijn broer..
eerlijk gezegd heb ik een boel met die trui meegemaakt..
van een avondje stappen en op de bank hangen tot een moeilijk proefwerk dat ik moest maken
maar mijn bijzonderste verhalen zijn met deze trui.
het eerste verhaal is dat ik over mijn old school Adidas trui te vertellen heb is best wel leuk.
ik was op school met die trui zwarte broek en mijn chilste vans en ik liep naar economie waar ik niet zo heel goed in ben.
maar toen de cijfers van het proefwerk werd op genoemd zat ik al met mijn handen op mijn oren maar wat bleek ik had een voldoende! mijn aller eerste voldoende in mijn 4de jaar! whaaa! en dat in mijn Adidas trui.
na dat ik van mijn blijheid af was kwam een vriendin met mij mee naar huis omdat ze nieuwe foto's van zich wou en ja dat is gelukt ik denk wel een beetje de mooiste foto's van het jaaar!
ook in mijn Adidas trui.
ook heeft mijn trui stomme dingen me gemaakt namelijk
na een avondje feesten en met een kater wakker woorden zat ik met een vriendin op de bank die die avond daar voor best wel verlieft was geworden en wat bleek had die lul gewoon een vriendin!
en na al die liters mascara en snot op mijn trui heeft die dat ook overleeft
en misschien heeft mijn trui niet helemaal de Fashion
maar Fashion kan ook iets met een betekenis zijn en als ik met mijn trui en gaten in mijn broek en mijn coole Vans met mijn baseball jack rond loop heb ik toch wel weer de Fashion

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten