maandag 19 december 2011

Regenkleding

Regenkleding,HAHAHAHAHAHAHA!
wat is dat een lachertje, en zooooo lelijk!
maarja we wonen in het regen landje Nederland.
dus mag ik vaak lachen.
want als het regent geniet ik van al de lelijke regen pakken.
als het regent op scouting zie je mij ook in zo een pakje staan maar ja daar zijn we allemaal lelijk.
maar mij NEVER NOOOIT in een regenpak naar school zien gaan.
ik ga liever niet naar school dan in een regenpak naar school.
mestaal zijn het die goedkope van de Hema of Bristol.
en dan zwart met rood of blauw of nog erger rood wit blauw
ik heb dus de rood wit blauwe maar ik eerlijk gezegd heb ik die nooit aan
want dat is zo kut van een regen pak je hebt hem altijd te laat aan ik ben namelijk al nat voor dat ik dat lelijke geval aan heb.
en kinderen met regenpak op school ik bekijk ze graag.
want als ze ze uit doen staan ze half omvallend met die natte broek in de gang, dan vegen ze hun natte handen aan hun spijker broek af en meestal ruiken ze dan ook nog aan hun handen
dan de jas en de meisjes doen nog hun haar gestresseerd in een staart en dan doen ze het in hun kluisje waar het lekker de heeledag mag gaan stinken.
en dan het leukste dan kijken ze op het einden als ze hun kluisje dicht hebben nog heel erg om zich heen of iemand ze hebben gezien.
maarja hun zijn droog en ik niet..
maar ja als ik een panty aan heb is het niet erg en meestal is mijn broek na 1uurtje droog
dus ik kan er wel mee leven dat hun lelijk op de fiets zitten en mijn broek maar een uurtje moet drogen.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten