woensdag 30 november 2011

Versace by H&M

Versace by H&M,
toen mijn beste vriend vertelde dat Versance bij de H&M kwam gilde ik de heele school bij elkaar
niemand snapte nartuurl;ijk waarom ik zo blij kon zijn maar ik werdt spontaan verlieft op de H&M.
toen ik zo snel mogelijk een computter op school opzocht om te kijken wat voor collectie ze hadden, dacht ik dat eht afschuwlijk leklijk zou zijn en dat ik me er niet te veel op moest verheugen.
maar toen ik een computter had en mijn inlog naam het niet dee heb ik de heele school bij elkaar gescholde mijn leeraar werdt best wel boos dat ik zo een taal gebruik gebruikte maar dat kon me niets scheelen IK MOETS DIE VERSACE COLLETIE ZIEN
dus heb ike een nerd van de gang geplukt en gevraagt in te loggen en hij was zo lief om dat te doen maar toen ik op de H&M site was keek was ik verkocht ik moest en zou dat eene jasje hebben
maar wel 100euro en ja mijn kleed geld is 60 euro en aangezien ik die zondag met Nick ging shoppen werdt dat moeilijk dus toen ik van school thuis kwam heb ik heel lief aan mijn moeder uitgelegt hoe verlieft ik was en misschien wel zelfmoord zou pleegen mijn moeder moest heel hard lachen en ik heb misschien wel elke dag aan haar hooft gezeurt dat ik dat Versace jasje wou..
en stiekem wist ik wel dat ze dat jasje zou bestellen voor me maar tegelijk wist ik dat het moeilijk zou woorden om op de site te komen maar ik werd die donderdag wakker en mijn moeder zei 'Jet ik hoop dat het lukt om dat jasje te bestellen' ik kreeg een lach om mijn gezicht die zo groot als Rusland was.
maar ik zat met kriebels in me buik op mijn stage en mijn moeder smst mij dit { Jet ik kom niet op de site sorry maar ik blijf het probeeren} ik dacht dat ik moest huilen maar dat ze het bleef probeeren dee me goed maar toen ik twee uur laater onder mijn stage een smsje kreeg van mijn moeder en hem stiekem las en zei me dit smste {JAAAAAA IK HEB HET JASJEEEEEEE EN EEN RING!} ik gilde een vreugde gil en ik was blijer dan ooit! ik smste naar Nick {jaja jet heeft het Versace jasje!} ik was blijer dan ooit en liep over straat alsof ik me zelf Lady Gaga voelde maar na hel lang wachten tot dat hij thuis werdt gestuurt en hij vandaag opeens heel netjes in mijn huis hing en ik hem uitpakte voelde het alsof ik voor het eerst verlieft was.
mijn kriebels in mijn buik en een blije glimlach op mijn gezicht paste ik hem en toen ik hem aan heb was ik het gelukkigste meisje op aarde en hem mijn moeder tienhonderd kusjes gegeven
en ja ik heb voor jullie een fotogemaakt omdat mijn vreugde zo onzettend groot is dat jullie vast benieuwt zijn..
en iedereen mag zeggen dat het een afschuwlijk lelijk jasje is maar ik ben het gelukkigste meisje op aarde!

xxlove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten