donderdag 15 december 2011

Muurschilderingen

Muurschilderingen,heeft niks met Fashion te maken dat weet ik, maar tot mijn groten verbazing zijn muurschilderingen in!
mijn broer Pim Hendriks is namelijk los in zijn polsjes en kan alles wat jij wilt op je muurschildering!
en ja het is wonderbaarlijk, jammer genoeg heb ik dat talent niet want anders was ik nu hele maal de bom geweest net als mijn broer.
maar dus het begon op de bootjes schilderen bij ons op scouting, en toen dacht ik dat hij het er gewoon had op getoverd maar nee hij had het mijn zijn eigen kunsten gedaan.
en stiekem ben ik vet jaloers op het "schilder" talent van mijn broer, want hij heeft al bij een groot aantal mensen zijn kunsten op de muur geschilderd.
maar jij denkt natuurlijk; Leuk hoor maar wat heeft dit met Fashion te maken..
nou dat zal ik je piekfijn vertellen.
naast dat ik mijn eigen Fashion tekeningen op de muur kan laten schilderen.
blijkt het dus hele maal cool te zijn in de huizen wereld
en dat geloof je niet van een 15jaarig meisje die alleen maar denkt aan kleding
maar je gelooft het wel van mijn groote broer Pim die op weg is om een top architect te woorden.
dus muurschilderingen zijn Fashion in de huizen wereld!
en misschien denk jij nu mij lukt het zelf wel om zo een muurschildering te maken
en daar wens ik je veel succes mee want het lukt je niet en ja ik zou mijn broer vragen naast dat hij zeer gezellig is, doet hij het met liefde voor je.
en zelf in mijn mini kamer met alle kleuren van de regenboog kan hij mijn Fashion tekst op de muur flansen.
en zeg jij nu 'Eerst zien dan geloven'
kijk dan eventjes op; http://muurbeschilderen.webklik.nl/page/muurschilderingen

xxlove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten