vrijdag 16 december 2011

JECK 2012

JECK 2012,jaja Nick en Jet of terwijl JECK.
gaan in juni 2012 gaan Nick en ik de talentenjacht Hit winnen
en inderdaad het klinkt een beetje arrogant maar het gaat ons wel lukken
we gaan namelijk 20 stuks showen.
en je denkt 20 stukken zijn er best weinig, maar nee 20 stukken zelf maken zijn er best veel
aangezien wij ook nog school examens hebben.
en ja we zijn nu al bezig
nadat Nick met veel blijheid het mij had verteld en ik de halve school bijkbaar had geglit gingen we meteen iedereen bedenken
en toen lagen we daar.. in het medialab op school naast de naaimachines ik liggend op een tafel en Nick netjes half zittend naast mij.
ik denk dat we wel 10000milijoen ideeën hadden.
en elke minuut komt er nog een idee uit, maar we hebben een hooft idee en daar zijn we heeeel blij mee
maar wij regelen alles zelf tot aan de make-up toe en wij staan zelfs als de modeshow bezig is alles te regelen modellen op hun plek snel anderen jurk enzovoort..
we regelen de lichten de PowerPoint die ondertussen woord gedraaid de catwalk zelf de muziek en ja zelf de modellen zoeken we zelf
en gelukkig kunnen wij beter dan iedereen samen werken.
en daarom zijn wij het gouden duo waar je nog veel meer van zou gaan horen
we bestaan al superlang eerlijk gezecht..
en hoe we bestonden was nog leuker!
we hadden namelijk in ons oude schoolgebouw een soort van lange tl belichte stinkende gang met kluis in de kleuren licht oranje en licht lelijk groen.
en ik had net zo een kluisje op een stomme hoogte en Nick natuurlijk op de chilste hoogte
maar Nick kende bijna al mijn vriendinnen en ik kende hem vaag en vond hem wel gezellig en goed gekleed uit zien.
en ik wist wel dat hij Nick heet en hij wist wel dat ik Jet heet en we gaven elkaar de 'ik ken je niet maar ik groet je wel' lach.
en toen gebeurde het...ik zag dat hij ontwerpen en ik ook!
dus liep ik met mijn rood geruiten rokje mijn zwarte langenmouwen shirt en mijn rode panty naar hem toe en zei ; he ontwerp jij ook?!'
vanaf die dag zijn we nooit meer uit elkaar gegaan!
jup, als je vraagt in mijn school wie is Jet altijd? zegt iedereen NICK! en gelukkig is dat andersom ook zo.
dus eigenlijk weet ik wel zeker dat ik en Nick voor altijd bij elkaar blijven.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten