dinsdag 13 december 2011

Bikini's

Bikini's,
ik denk dat ik wel 50 bikini's heb
en ik blijf ze maar kopen ze zijn verlaafend en te leuk om te laten hangen..
als moet ik zeggen dat ik ze wel gewoon bij de H&M koop of bij een goedkoop zaakje aan het strand en af en toe koop ik een duren
maar ik ben er achtergekomen dat ik er te veel heb
afgelopen vakantie heb ik er drie voor mijn twee weken Portugal gekocht en in Portugal zelf heb ik er ook nog 3 gekocht.
maar als ik een leuke bikini zie kan ik hem niet laten hangen want dan denk ik dat ik er spijt van zou krijgen..
maar meestal pas ik mijn bikini's ook thuis want ik vindt het niet zo fijn als ik mijn pas hokje uit komt en de helft van de winkel kijkt me met een afkeurend gezicht aan.
dus betaal ik ze altijd netjes en pas ze thuis maar het genanten is dat als die bikini te klein is dat ik hem ook nog moet terug brengen maar om mijn stotter bui en rode hooft te ontlopen laat ik mijn moeder mijn niet passende bikini's altijd terug brengen.
maar gelukkig hoef ik ze niet zo vaak terug te brengen.
en dan lig ik met mijn gloednieuwe bikini trots op het strand en dan komt er zo een oud mens die niet in een bikini hoort naast me te liggen, tja je komt op een op een leeftijd dat bikini's niet kunnen en al helemaal niet zo een lelijke uitgezwommen bikini.
en aan gezien ik nooit zwem in de zee omdat ik extreem bang ben voor kreeften en krabben en ik meteen ga huilen als ik zo een eng beest zie zijn mijn bikini's nooit uitgezwommen.
maar ik ben gelukkig niet de enige die zwaar verslaafd is aan bikini's kopen mij is opgemerkt dat meer van mijn vriendinnen dit probleem hebben en volgens mij schuilt er wel achter elke vrouw een bikini koop verslaafing.

xxlove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten