vrijdag 2 december 2011

Mijn SwagLikeDale kettingen

Mijn SwagLikeDale kettingen,

je kent ze vast wel die kleine kraaltjes waar je vroeger toen je klein was een hartje of een lelijk vierkantje van maakte en met dat irritante bak papier er over heen moest strijken, om dan vervolgens het smeltkralen kunst werk een jaar later in de prullen bak te gooien.


maar wat mij laatst zwaar verbaasden is dat ze hartstikke hip zijn!
niet om te maken en leuk in je kamer te hangen, nee het is hip om zo een smeltkralen kunst werk aan je nek te hangen.
bijna al die rappers lopen er mee stoer te doen plus bekende bloggers zijn er ook niet vies van.
en toen ik op een dag beetje op Twitter keek zag ik tot mijn verbazing dat een vriend van mijn broer genaamd Dale Schnieders die kettingen maakt!
ik whats app hem blij dat ik graag zo ketting wil!
met trots liet hij al zijn kettingen zien en dat ze maar 10euro kosten.
toen ik had besloten om de kirby ketting te nemen.
ging ik iedereen jaloers maken dat ik een echte SwagLikeDale ketting zou krijgen
niemand wist wat het was dus ik heb het aan de helft van mijn vrienden moeten uitleggen wat een smeltkralen ketting was maar gelukkig waren er ook vrienden die wel wisten dat een smeltkralen ketting was.
en aangezien ik het zo blij en vrolijk vertelde verwachte iedereen dat het de ketting van 2011/2012 was en dat is Dale gelukt!
want toen ik met trost de school door liep kreeg ik veel leuke reacties en zag stiekem veel jaloerse blikken naar mijn ketting.
en jahoor was nog geen 5minutten op school of mijn beste vriend Nick wou er ook 1tje maar dan met een snor en mij leek een snor ook wel wat.
dus whats appte ik Dale weer blij dat ik er nog 1tje wilde
en gelukkig maakte hij dat met liefde voor me en heb ik nu nog zo een leuke SwagLikeDale ketting om mijn nek hangen.
En als ik uit mijn 1000kettingen mijn lievelings kettingen zou moeten kiezen kies ik toch stiekem wel  mijn SwagLikeDale kettingen!





xxlove.
Ps. wil je ook een SwagLikeDale ketting? je vindt hem op; https://twitter.com/#!/SwagLikeDale  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten