dinsdag 27 december 2011

Mijn Woei trui

Mijn Woei trui,
toen ik op een mooie zomer dag clipjes zat te bekijken van stoere mannen die rappen over hun jeugd en waar ze wel niet alle maal spijt van hebben
zag ik een teken wat Valerio ook altijd op zijn shirt heeft
eerlijk gezegd vond ik dat shirt al leuk maar nooit geweten hoe dat shirt heten
en eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe ik op Woei ben gekomen
maar toen ik dat shirt vaker en vaker zag wou ik het ook hebben!!
dus toen ik goed op internet zocht vond ik de site van Woei, maar jammer genoeg geen webshop en de winkel zit helemaal in Rotterdam.
en aan gezien ik een meisje van 15 jaar ben en ik mijn geld alleen maar aan Fashion uitgaf en ik niet alleen naar Rotterdam mocht heb ik elke dag mijn aan mijn moeders hooft gezeurd voor een Woei trui en heel vervelend gedaan zo als;

moeder; Jet wat wil je op je brood?
Jet; ik wil een Woei trui

moeder; ga je mee naar oma?
Jet; ik wil een woei trui.

moeder; Jet wil je eventjes opschieten anders komen we te laat.
Jet; ik wil een woei trui.

maar jammer genoeg werkte het niet..
ik mocht wel van mijn moeder met een vriend of vriendin naar Rotterdam dus ging ik rond vragen bij mijn vriendinnen maar dat is er nooit van gekomen.
eerst zouden ik en een vriendin naar Rotterdam gaan maar nu gaan we naar Schiedam aan gezien we super fan zijn van de Jupiterbwois en Lefensmannengang
maar dat terzijde.
maar tot mijn schrik zag ik dat Woei een webshop kreeg!
dus toen ik mijn 60euro aan kleedgeld binnen had en ik die maand er voor 20 euro had gespaard wat trouwens extreem moeilijk voor me was.
ging ik kijken welke Woei trui ik zou gaan kopen.
maar mijn moeder had kerst stress dus dacht ik na de kerst vraag ik lief of ze voor mij een Woei trui wilt bestellen.
tot dat ik heel lief mijn moeder in de keuken ging helpen en ze zei; Jet ik ga jou heel blij maken.
waarop ik zei; Spannend en waar mijn moeder op zei; ik heb een Woei trui voor je besteld!
en toen heb ik 5minutten verlieft glimlachend in de keuken gestaan.
ik was zo blij.
maar toen ik die volgende ochtend wakker werd en mijn moeder binnen kwam met een pakje achter haar rug en ze zei; ik ga je gelukkig maken.
en ze een pakje met Woei plakband te voor schijn haalde.
maakte ik hem zo snel mogelijk open.
en ja hoor het was mijn Woei trui.
ik ging snel douche en mijn Woei trui aandoen en over straat gelopen alsof ik Maxima was.
en ik heb wel 200 nagellak potjes en tot mijn verbazing zat er een nagellak tussen met de zelfde kleur blauw als in de Woei trui.
en mijn hele jaar 2011 kan niet meet stuk ,want ik heb mijn Woei trui.




xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten