dinsdag 20 december 2011

Rode lippen

Rode lippen,
je moet er wel een beetje lef voor hebben
als je 18 bent kan je gewoon dood leuk er mee rond lopen maar als je 15jaar bent blijft het eng.
naar school doe ik het zo en zo niet want ik ban super verslaaft aan kauwgum en drink en eet in elke les en ik heb geen zin om elke keer als een make-up tutje naar de wc te rennen.
maar stel ik ga in Amsterdam shoppen en ik heb mijn panterprint bontjas aan
is het best leuk om rode lippenstift op te hebben.
en als je een feestje heb is het nog super leuker maar niet als je koos vriendloos met rode lippen  op hebt.
je moet er wel een beetje ballen voor hebben..
en als ik wat meer drankjes op heb woordt het gekker en gekker met mij en dan als ik lippenstift op doe zit het overal.
maar ik ga het zeker proberen in 2012 om meer rode lippenstift op te doen.
want mijn moeder moest van mij een heel duure voor mij kopen en heb hem nog niet 1 keer op gehad..
maar als ik zou ook een keer mijn rode lippenstift naar school op doen en mijn wilde kauwgum/waterdrink/koekjes gewoonte afleeren
en dan met mooi mijn haar en dan heb ik zeker de Fashion

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten