vrijdag 23 december 2011

Gala jurkjes

Gala jurkjes,
het is weer zo ver..
de lelijkste jurken mogen weer uit de kast en de pijn in je voeten krijg je spontaan als je naar die te hoge hakken kijkt.
veel mensen hebben te erge make-up op en hun jurken zijn te strak
ja hebt namelijk drie soort jurken.

de eerste jurk;   
Van die stomme gala glimstof met organza en dan tot net boven je knie en die net iets te dikke mensen
altijd dragen

de tweede jurk;
net te kort en met te veel glitters en die dragen meisjes van 13 altijd en die jurkjes zijn of gewoon glitter hempjes voor voor vrouwen van de leeftijd 18.

de derde jurk;
de lange 'echte' gala jurken.
maar zo ontzetend 2001 en als je jong en wild bent moet je toch wel een beetje je benen en je dikke kont laten zien.

maar de perfecte gala jurk vinden is moeilijk.
mijn eerste gala jurkje heb ik 2dagen over gedaan en mijn laatste 1uur..
en ja nu is de hel weer aangekomen.
Jet en een gala jurk is zo moeilijk.
mijn moeder moet verplicht mee, ook al wil ze dat liever niet.
maar van mij moet het.
en als ik op hakken loop lacht iedereen me uit want ik wachel wat rond en val af en toe om
en de hele avond hoor je 'AAAUW me voeten doen pijn'
Maar ik heb een afspraak en dat is hakken moet ik de hele avond aan houden.
en het lukt me aardig en nu dit mijn laatste schoolfeest gala is. vindt ik mijn droom jongen en loop ik mooi op mijn hakken en heb het mooiste jurkje van de hele school.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten