maandag 12 december 2011

pyjama

Pyjama,wat zijn het toch lelijke dingen
of je heb zo een ouwe lullen ruitjes pyjama of gewoon een te groot shirt van je vader.
maar wat is nou echt een Fashion pyjama
naast heele sexy pyama's
heb je ook Fashion pyama's!
eerlijk gezegd ben ik gek op pyama's het liefste loop ik er de heele zondag in rond te stinken in mijn huis maar ik moet er wel een beetje Fashion uit zien
dus begin ik meestal met mijn broekje.
kijk ik heb geen kachel in mijn kamer en maar enkel glas dus als ik in mijn bedje lig voel ik de wint van buiten door mijn mini kamer zwieren.
maar mijn broekje is meestal een jongens slaap broekje van de H&M of een heel klein ruit broekje of als er een dikke plak sneeuw buiten ligt gewoon een jogging broek.
nou in die jongens slaapbroekjes zitten wel tien duizend kleurtjes dus heb ik er altijd wel een bij passend hempje bij.
en je mag me gek noemen maar ik pas mijn pyjama heele maal aan op kleuren ookal ziet niemand het.
en je denk nu zei is heele maal gek!
misschien ben ik dat dan ook wel maar als ik in me bed lig met een lelijke pyjama kan ik niet slapen.

xxlove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten