zondag 11 december 2011

Snapback

Snapback,voor de oude mensen onder ons is het een totaal nieuw woord
maar onder de jeugd ben je dom als je het woord 'snapback' niet kent
al wist ik eerlijk gezegd eerst ook niet wist wat het was.
het is namelijk een pet, al wist ik wel hoe de pet er uitzag alleen de naam wist ik niet.
tot ik iemand vertelde dat dat een snapback heet.
en als je weet wat voor pet zie je dat het een beetje de wereld over neemt.

chris brown

Wiz Khalifa

















zo kan ik er nog wel 100 noemen die verlieft op snapback's zijn geworden
en ja meisjes zijn ook niet vies van snapback's.
stiekem vinden alle meisjes als een jongen een snapback draagt dat super sexy
en als je dan ook nog leuke schoenen dan wil ieder meisje met je trouwen.
en inderdaad als je jong en wild bent en je weet niet wat een snapback is...ben je wel een beetje een sukkeltje.

xxlove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten