zondag 4 december 2011

Kleurbroeken.

Kleurbroeken
VRESELIJK LELIJK!
wie draagt er nou een geele broek?! of nog erger een groene broek ?!
halloooo we leven in 2011.
ik snap niet welke pannenkoek het twee jaar terug cool of stoer heeft gemaakt maar het is echt sneu..
kijk een grijze of een beige broek of een bruinen oke dat is leuk maar zo een geele broek.
een rode broek vindt ik ook nog kunnen nu zijn suède of leren rode broeken in kijk met een leuk streepshirtje is het ook leuk.
maar ik heb nooit gesnapt waarom er groene geele roze blauwe paarse oranje broeken gemaakt woorden.
ik neem je eerlijk gezegd ook niet meer serieus als je met een kleur broek komt aan lopen
en bij jongens schiet ik meteen in de lach
en wat ik al helemaal niet snap zegt niemand tegen hun dat het er belachelijk uitziet ofzo?!
misschien is jou stijl kleurrijk en zo dan mag het van mij alleen als je een beetje denkt dat je Fashion hebt als je een kleurbroek draagt vindt ik je een beetje een sukkel
want het is niet meer in!
alleen een rode suède of leren broek en een beige broek is weer in.
en heb nog nooit met die "mode" meegedaan twee jaar terug en ik ben er blij om!
je zult me nooit in een blauwe geele roze paarse oranje of een groene broek zien lopen.

xxlove.

4 opmerkingen:

  1. Hilarisch ! Ik heb een groene broek een van de zara in een soort harder leren stof een van stof en hij staat tof, zeker als je de kleur in je sieraden laat terug komen of een lijntje eyeliner doet ! ;) 't is maar net hoe je hem stylt. Ook jammer hoor al die tienermeiden die bekritiserend op je neerkijken... ik kom ook uit haarlem, zo zoveel meiden een sociale vaardigheden cursus willen geven :') maar je schrijft leuk, en ik vermaak me met het lezen van je artikelen, dus oordelen over jou kan ik niet !^^ Ben by the way 19 jr.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oohh deze blog was ook wel een beetje erg! nu heb ik geleerd wat meer respect voor ander mans styl te hebben maar wat leuk dat je ook in Haarlem woont! en super om te hooren dat je me blogs leuk vindt dat geeft me weer een glimlach op mijn gezicht :)

      Verwijderen
    2. Haha ja echt grappig en ik kwam echt heel toevallig op je blog. Ik zocht ook iets over sieraden en toen kwam ik op je site. Ik zat te lezen en lezen en ergens stond dat je in Haarlem woonde, altijd zo grappig, duizenden websites en toevallig kom je iemand tegen die in je eigen stad woont, i like it! ^^ Ben ook trouwens dyslectisch, maar ik denk altijd zo van beter een creatieve geest dan dat je perfect kunt schrijven! :P

      Verwijderen
    3. wat grappig! en je bent ook nog dislexties en je hebt gelijk beter crea bea dan perfect kunnen schrijven. werk je ook in de Fashion of is het meer een hobby?

      Verwijderen