woensdag 14 december 2011

winter-zomer kast

winter-zomer kast,wanneer de zon maar 1 glim van zonneschijn geeft zeg ik tegen mijn moeder dat mijn winterkast weg moet en mijn zomer kleding in mijn kast moet.
en misschien klinkt het heel dom maar ik het een winterkast en een zomerkast
ten eerste omdat ik zo klein mini kastje heb die hele maal vol gestampt zit met kleding, en als daar mijn zomer en winter kleding in zit kan hij niet meet dicht.
ten tweede omdat ik nog al van de zomer hou en ik zo in de winter in een roze jurkje ga lopen heeft mijn moeder vroeger de zomer en winterkast in geschakeld
en alles ging goed tot dat het zwarte vestje in kwam.
iedereen moest hem ineens hebben 'het zwarte vestje' , je kent hem wel gewoon zwart met van die knoopjes.
en als je dat vestje heb kom je er nooit meer vanaf en ik maak geen grapje toen ik in groep 6 van de basisschool zat was het stoer om dat vestje te hebben en ik zit nu in de 4de van de middelbareschool en nog draagt de hele wereld een zwart vestje.
maar 'het zwarte vestje' kan overal op dus wat ging iedereen doen (onder anderen ik..) een zomer hempje met een zwart vestje er op.
en daar ging mijn moeders geniale winter-zomer kast idee.
en het zwarte vestje blijft me maar achtervolgen, en blijft iedereen achtervolgen.
dus mijn voor nemen van 2012 is; Mijn 5 zwarte vestjes niet meer aandoen.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten