dinsdag 6 december 2011

de supermarkt outfit.

De supermarkt outfit,
dat is nou de eerste reden waarom ik niet in een supermarkt werk.
de pakjes die je aan moet zijn zo ontzettend lelijk
en ja ik geef eerlijk toe ik wou een keertje in de Albert Heijn werken maar toen kwam mijn probleem; ik heb geen schoenen bij dat lelijke outfitje!
dus ging ik naar de Albert Heijn en goed naar de blauwe kleurtjes kijken van de pakjes die ze aan hadden en had stiekem een soort folder mee genomen waar het teken opstond van Albert Heijn.
dus liep ik naar een leuke schoenen winkel en ja zoek dan maar schoenen in de Albert Heijn kleuren..
het is niet te vinden dus heb ik maar meteen opgegeven.
zo en zo zal ik zelf nooit bij de supermarkt werken lijkt me zo saai en die stink pakjes maken alles nog erger
maar ik dacht iedereen verdient een tweede kans dus ook de Albert Heijn.
ik ging netjes naar de H&M naar een broek opzoek die je niet dik maakt als je iets aan hebt wat net boven je knieeen komt.
maar zwart kan niet want dat trekt pluisjes aan.
wit staat sneu
en ja een spijker broek kan ook niet..
maar drie keer is scheeps recht dus ging ik kijken hoe je haar het mooist zit als je een ding aan hebt tot aan je oren.
nou dat was ook geen suczes want een knot was een beetje van; hoi, ik heb zaterdag avnond veel gefeest en nu is het zondag ochtend en ik ben brak.
en een staart was ook geen suczes
en toen had ik al mijn hoop opgegeven en ben maar ander werk gaan zoeken..
gelukkig, zou ik never nooit bij een supermarkt gaan werken want de kleding is afgrijselijk.

xxlove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten