zaterdag 31 december 2011

Oud&nieuw

Oud&nieuw,
tja bij ons is het altijd een soort van buiten feestje met muziek en een vuur korf
dus als ik leuk in een glitter jurkje en pumps buiten staan heb ik de volgende morgen drie blaasontsteking.
maar een jongens outfit bijvoorbeeld; een losjes spijkerbroek en een chillen trui , vindt ik ook niet leuk op mee rond te lopen.
dus nu komt mijn probleem wat elk jaar terug komt
wat doe ik aan op oud&nieuw?!
vorig jaar had ik mijn laaghangende broek aan en een houthakkershemd maar daar kan ik moeilijk nu ook mee aan komen.
ik kan al mijn lelijke verwassen truien uit mijn kast halen maar ik kan ook de show stelen met een mooi shirtje en mijn leren broek.
want die leren broek is best wel lekker warm en dat shirtje wat ik op doe kan ook best warm zijn.
maar alles moet Fashion blijven zelfs als ik deze avond 8 oliebollen met poedersuiker eet en om 12 uur aan een champagne fles hang.
dus moet een extra outfit hebben want als er zo een leuke vriend of vriendin een oliebol laat vallen en het natuurlijk weer op mijn broek komt moet ik naar boven kunnen rennen en terug komen met een mooie outfit.
dus dacht ik aan een mooie spijker broek die mijn kont mooi naar vooren laat komen en een prachtig zilver shirtje en boven leg ik extra mijn leren broek neer en een ander glitter shirtje.
maar toch denk ik dat mijn oud&nieuw outfit eindigt met mijn G-star broek en mijn Woei trui en hij binnen 5 minuten hele maal vies is en het me niet meer kan schelen, als ik maar een top feestje heb.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten