vrijdag 9 december 2011

Mijn haar

Mijn haar,
ik snap nooit dat ik nog haren op mijn hooft heb want ik denk dat er wel 100 haren per dag uitvallen en op mijn schouders belanden.
ik was mijn haar ook elke dag netjes met shampoo en conditioner en kam netjes als ik onder de douche vandaan kom mijn haar en dan wikkel ik het in een handdoek dan als ik van huis weg ga borstel ik het nog een keertje en tussen door als ik mooi wil zijn borstel ik het ook nog paar keer op school en als ik ga slapen borstel ik het uiteraard ook altijd
maar mijn haar is dik en bruin en ik heb het nog nooit geverfd het is wel lichter geworden door de zon.
al moet ik zeggen dat ik vroeger dikker haar had en heel bruin het was bijna zwart.
maar vroeger had ik leuk vlechtjes in of twee knotjes met zo een leuk elastiekje en had ik mijn haar tot mijn schouders en als het langer werd ging ik snel naar de kapper want anders was ik niet cool.
maar nu hoef ik geen knotjes en leuke elastiekjes meer
ik ben 15jaar en wil er mooi en meisjes achtig uit zien.
en natuurlijk heb ik weer het vervelendste haar van de wereld
eerst had ik het ook altijd tot mijn schouders maar dat ging me tuttig staan
dus dacht ik ;Ik laat het groeien.
en in een jaar is het zo ontzettend gegroeid!
dat ik niet meer wist/weet wat ik met mijn haar moet doen
een knot ben ik nu wel op uitgekeken en los hangend is niet handig als ik achter mijn naaimachine zit en ook als ik op school zit wil ik het liefste meteen afknippen maar dat doe ik niet.
ik wou lang haar dus loop ik er minstens een jaar mee rond.
maar nu heb ik bijna altijd een staart in mijn haar maar niet achter op mijn hooft maar aan rechter kant zit mijn staart altijd en als tuurlijk zakt het uit en dan heb ik een zij staart aan de rechter kant.
en weetje dat is mijn beste uitvinding van mijn puber leven.

xxlove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten