maandag 2 januari 2012

oorbellen

oorbellen,
waarom bestaan die dingen?
ik vindt ze irritant want ze kunnen serieus je hele outfit verpesten.
voor al van die lelijke nep zilveren of van die te grote ringen.
of van die afschuwelijke ringen met een bloem er in.
kijk dat was vorig jaar hip en toen was ik 1 van de eerste van school en heel Haarlem die er mee liep.
maar nu kan dat echt niet meer
kijk een trend is leuk maar als er mensen mee lopen die er niet mee horen te lopen of die geen verstand van Fashion hebben maar er wel mee lopen is het over.
en met ringen moet je goed uitkijken dat ze mooi en goed zijn want van die nep zilveren gaan snel van dat vieze bruin/brons woorden en dat is zo lelijk.
knopjes is ook zo rot.
die gekleurde bolletjes kunnen namelijk ook echt niet meer.
dat was zelfs twee jaar geleden stoer en hip maar nu H&M ze nog verkopen denken al die pubers dat ze er nog mee kunnen lopen maar nee..
maar diamantjes en parels blijven wel leuk in je oren die zijn tijdloos
en staan best wel heel oké.
ik zelf heb namelijk twee gaatjes in elke oor.
toen ik naar groep 3 ging kreeg ik mijn aller eerste gaatjes, ik was zo gespannen en opgewonden dat ik drie dagen achter elkaar het hele huis door rende en toen ik ze eindelijk in mijn oren had ging ik meteen mijn moeder gek zeuren om een tweede gaatje maar nee ik moest wachten tot dat ik naar de eerste ging.
en jahoor toen ik lekker harte loos niet had gehuild toen ik mijn basisschool verliet want ik vond het totaal niet erg dat ik van die school afging en zelf niet toen iedereen stond te huilen omdat we elkaar zo genaamd nooit meer zouden zien.
maar ik mocht een tweede gaatje .
en ja ik was wel ouder maar ik vertoonde het zelfde gedrag van toen ik mijn eerste gaatje liet prikken.
en toen ik mijn tweede gaatje had was ik zo blij.
maar toen ik de oorbellen 6weeken in had gehad was ik er eerlijk gezegd wel klaar mee dus heb ik anderhalf jaar geen oorbellen in gehad tot dat ik best wel leuke oorbellen voor in mijn tweede gaatje zag.
dus toen ik die in had voelde ik me wel een beetje een meisje meisje maar ik kon er mee leven.
tot dat, ik mijn rechter oorbel verloor.
en nooit meet heb terug gevonden.
nu denk jij natuurlijk dan doe je anderen in.
maar nee ik was te lui en liet mijn linker oorbel zitten.
het was ook wel chill liggen want als ik ga slapen lig ik altijd op mijn rechter oor en niet op mijn linker dus prikte er niks in mijn nek/hoofd.
en nu loop ik nog steeks met 1 oorbel in mijn linker tweede gaatje.
en eerlijk gezegd staat het wel jong en wild, dus laat ik hem lekker zitten.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten