vrijdag 27 januari 2012

gouden horloge

gouden horloge,

hij is mijn schatje en behandel hem als mijn lover.naast dat ik van heel fout hou namelijk leren broeken tijgerprint bond jas en foute goude sieraden en je haar alsof je een hele leuke nacht heb gehad.zijn gouden horloges blijkbaar heel erg Fashion.Gers Pardoel loopt er ook mee aan zijn pols en zo kan ik er nog wel honderd op noemen.het kan je wel je hele outfit anders maken zo een goud horloge.en je doe alsjeblieft geen zilver en goud bij elkaar aan.goud en zilver hebben namelijk altijd ruzie..maar gelukkig hebben mijn zilvertjes en goudjes nooit ruzie.maar ik zag in Portugal een gouden horloge liggen het  was als ik eerlijk ben meteen liefde op het eerste gezicht.we moesten wel eventjes wennen aan elkaar.maar nu zijn we niet meer te scheiden.maar meestal kijk ik wel eerst naar iemands polsen of die gene een horloge om heeft.het kan toch wel tot een onverwachte afkraking zorgen.alleen als jij een goud horloge om heb,  heb je Fashion dus dan zal ik wel met je gaan praten.maar ik vindt blousejes met kraagjes heel leuk.en dan wel tot het laaste knopje boven dicht geknoopt.ookal vindt ik dat in Fashion een beetje sex moet zitten laat ik het meestal netjes als ik een blouseje aan heb.maar meestal doe ik daar mijn gouden horloge bij aan.mijn haar jong en wild in een warrige knot en donker rode nagellak op mijn nageltjes.en dan maakt mijn gouden horloge mijn hele outfit af.maar ook als ik mijn wollen oranje/rode trui aan heb met mijn Timberlands doe ik mijn gouden horloge om.ook als ik netjes mijn haar in een schuine scheiding heb en ik mijn lang mouwen zwarte jurkje aan heb en mijn rode jasje en mijn rode schoentjes is mijn gouden horloge aanwezig in mijn outfit.en mijn gouden horloge is ook erg gelieft bij mijn houthakkers outfitjes.dus eigenlijk kan ik wel zeggen dat ik heel blij ben met mijn gouden Fashion horloge die ik in Portugal in een mini winkeltje heb gekocht met een heel lief Chinees mevrouwtje die toen mijn Horloge in een simpel zwart papieren zakje stopte maar wel een glitter stikker op het zwarte papieren zakje dee.en natuurlijk staat het gouden horloge hoog in mijn Jet Fashion favorieten lijstje.maar toch hoop ik ooit zo veel geld te verdienen met Fashion dat ik een echt goud horloge kan kopen en het maakt me niet uit of ik dan een Fashionnerd ben als ik dan nog met een gouden horloge loop terwijl het uit is.ik ga ooit van mijn Fashion verdiende geld een goud horloge kopen.maar toch blijft mijn goedkope gouden horloge die ik in Portugal heb gekocht mijn aller grootse horloge liefde.

xxlovee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten