woensdag 4 januari 2012

Black Bananas

Black Bananas,jaja het is weer zo ver.. ik zag weer een kledingstuk bij van die rappers die rappen over hoe jong en wild ze wel niet zijn.
dat was nu een shirt/trui met een aap er op.
en ik dacht naja achter dat merk kom ik nooit maar aangezien een aap mijn lievelings dier is en het mij meer gaat om de aap dan om het merk wou ik toch stiekem weten hoe dat merk heet.
want toch ben je beste wel heel cool met zo een shirt aan.
en ik volg al die leuke grappige rappers op Twitter dus werd er snel getwitterd over Black Bananas dus ik niets vermoedend keek ik wie die Black Bananas was en ja hoor het was het aapjes shirt!
dus ik blijer dan een kind die Sinterklaas een handje mag geven, aan mijn moeder vertellen dat ik eindelijk het aapjes merk had gevonden. genaamd Black Bananas.
waar mijn vader op antwoorden met zijn niet grappige 50jarige grapjes; Er bestaan hele maal geen zwarte bananen.
mijn moeder die ook 50 is en niet grappig is moest daar natuurlijk hard om lachen.
maar goed me moeder zei je gaat er maar voor sparen.
want het geld groeit niet op haar rug.
en aangezien ik niet alleen verslaafd aan Fashion ben maar ook aan winkelen.
wist ik dat dit voor mij een hel zou worden.
maar toen ik besefte dat ik maar 80 euro in de maand krijg en dat binnen 3dagen op is.
wist ik dat dit nog erger dan de hel zou worden.
maar nu kwam het grootste probleem.
ik wou eerlijk gezegd een trui maar ja ik ben een meisje van 15 die veel van Fashion weet en het liefst een geldboom in mijn tuin had om dan 80 truien van Black Bananas te kunnen kopen.
maar jammer genoeg heb ik geen geld boom achter in de tuin staan.
dus ging ik voor het zwarte shirt.
en aangezien  ik als bijna als enige in mijn vriendinnen kring  Nouveau Riche tof vindt.
wist niemand wie of wat Black Bananas is.
maar alsnog zette ik door.
en ja bijna heb ik mijn geld bij elkaar in een half maandje sparen.
een halve maand!
maar na een halve maand een zwerver en depressief gevoelt te hebben omdat ik niks kon kopen.
kan ik wel de show stelen van heel Haarlem.
maar ik heb smaak te pakken en spaar meteen door voor een trui.
en met de muziek van Nouveau Riche en al een Black Bananas shirt in handen te hebben heb ik vast snel het geld voor de trui blij elkaar gespaard.

xxlovee.

2 opmerkingen:

  1. BlackBananas is gaaf he. Ik ga er ook een stukje over schrijven, check mijn blog, beetje hetzelfde idee: www.everydayfresh.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja Black Bananas is zeker gaaf! leuke blog trouwens je schijft leuk! xx.

    BeantwoordenVerwijderen