dinsdag 10 januari 2012

nagelkunst

Nagelkust,
naast dat ik vindt dat als je jong en wild bent altijd nagellak op moet hebben, is het ook zware Fashion.
maar nu is het niet leuk een kleur
nee.. hele kunsten woorden gemaakt op die nagels.
en aangezien ik al vanaf ik klein ben altijd tril met mijn handen lukt mij een klein tekentje op mijn nagels lakken niet.
maar een paar vriendinnetjes die deden het ook zelf
waar ik met bewondering naar keek, maar toen dacht ik met mijn grote mond als hun het kunnen kan ik het ook.
dus ik de kleuren van de nagellak uitgezocht ik had bedacht om namelijk heel cool net als Jessi J en Rihanna gele nagels met een smiley er op naja het was een paar maanden geleden best hip als je gele nagels had met een smiley er op.
dus zette ik hard het nummer Pow Pow Pow van LefensmannenGang op en lakte rustig mijn nagels geel en dat lukte aardig tot dat ik mijn ini mini zwarte kwastje in mijn zwarte nagellak stopte en probeerde een 'mooi'stipje te zetten aangezien dat al niet lukte..
stopte ik teleur gesteld en liet mijn nagels dus maar gewoon geel.
maar dat nagelkunst vindt ik heel vet.
en is hele maal de Fashion!
dus heb jij geen trilende handen en kan je je langer consenteren dan 15 seconde ben jij de gene die dit op je nagels moet lakken want als ik je zie met nagelkunst zal ik je bewonderen en met je praten omdat je de Fashion hebt.
jammer genoeg heb ik alle twee de eigenschappen niet want ik tril alsof ik de hele dag alcohol nodig heb en ik omdat ik altijd vrolijk en niet kan stil zitten kan ik me ook niet langer dan 15 seconde consenteren.
dus denk ik dat ik het maar gewoon bij de normale nagellak hou  en gelukkig als je de goede kleur op je nagels hebt heb je ook wel de Fashion.
en kan ik gewoon gezien woorden met mijn roze Chanel nagellak op mijn nagels
en gelukkig kan ik ook gewoon zwaaien met mijn blauwe H&M nagellak naar een leuke jongen
en nog gelukkiger kan ik jong en wild doen in de club met mijn paarse O-P-I nagellak.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten