woensdag 11 januari 2012

mijn duizend bikini's

mijn duizend bikini's,
jup..een beetje verslaafd aan bikini's kan je me wel noemen.
niet dat ik vaak in bikini loop aangezien ik enorm bang ben voor kreeften en krabben dus naar het strand is met mij niet echt dolletjes..
en bijna elk jaar ga ik op vakantie in Nederland of naar Belgiƫ zodat mijn broer en ik onze vrienden mee kunnen nemen op vakantie, dus naar het strand ga ik nooit.
maar net in die twee weken vakantie zwemmen we altijd.
na dat mijn broer en zijn vrienden beseffen dat ze die avond niet meer zo veel moeten gaan drinken omdat de kater toch wel heftig is.
trok ik mijn bikini aan en hun hun zwembroeken en liepen we naar het zwembad.
maar in die twee weken heb ik niet 1keer de zelfde bikini aan gehad.
en ja ik heb meer dan 14 bikini's
en al mijn Bikini's hebben Fashion.
maar toen mijn moeder me vorig jaar blij maakte met een vakantie naar Portugal.
dacht ik ; OMG ik moet nieuwe bikini's
ik heb namelijk een kont die elke maand dikker en dikker woord.
dus toen ik een beetje rond keek op H&M.nl zag ik toch wel leuke bikini's
en gelukkig was mijn moeder het daar mee eens en kreeg ik niet 1 niet 2 maar 3 bikini's!
een tijgerprint roze/zwart een bananen en een gewoone bruinen.
 maar toen ik in mijn knal roze 'bikini' opbergbox keek.
zag ik tot mijn schrik dat ik nog heel veel leuke bikini's had!
maar wat is nou een Fashion bikini.
nou meestal zijn alle bikini's wel jong en wild.
alleen sommige kunnen echt niet meer kijk iedereen kent meestal een H&M collectie van de bikini's en als jij nog in de bikini van 6jaar gelden loopt is dat een beetje jammer...
maar ook meestal te kleine broekjes zijn ook best een afknapper.
kijk nu de broekjes en de topjes apart woorden verkocht kan je ook een maat groter voor je kont nemen en doe dat dan ook alsjeblieft!
maar voor de rest kunnen best veel bikini's
en wacht meiden er bestaan ook scheermesjes dus scheer je benen ook!
boven benen doe ik ook altijd want als je alleen je onder benen schreed heb je alsnog haar op je boven been wat totaal geen pan is.
en als jij nu denkt het valt wel mee met haar verslaving met bikini's nou in Portugal heb ik nou een knal roze en een zwarte en nog twee bikini's gekocht en toch koop ik elke vakantie gemiddeld twee bikini's
zelfs in de winter sta ik koos vriend loos bij de bikini afdeling in elke winkel.
Badpakken kunnen ook zwaar Fashion zijn.
ik heb namelijk wel op waterpolo gezeten waar je verplicht een badpak moet dragen.
en gelukkig kwam Lady GaGa met haar body's en badpakken want voor de iets dikkere mensen onder ons waren dan gewoon cool met een badpak en ook gewoon dunne mensen waar cool met een badpak hoor.
gelukkig maar want ik wil ook eens gewoon chil het water in springen zonder dat mijn broekje naast me zwemt als ik boven kom en mijn topje los om mijn nek drijft.
en als ik deze jaar met mijn vriendinnen Texel onveilig ga maken.
zie je mij met of zonder kater gewoon netjes in een Fashion bikini lopen/zwemmen in het zwembad.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten