vrijdag 6 januari 2012

Timberlands

Timberlands,
eindelijk mag ik ze aan mijn voeten dragen.
na gister heel Amsterdam af gelopen te hebben om te shoppen voor een gala jurkje.
en mijn moeder in haar achterhoofd al wist dat ik Timberlands wou.
liep ze opeens een zaakje in met allemaal schoenen en zei ; Kijk Jet! Timberlands die wil je toch!
ik was hele maal verbaast dat mijn moeder het uit zich zelf zei..
maar stiekem vond zei het leuker dan ik want zei had blijkbaar vroeger ook Timberlands.
en nu het de Fashion is en ik toch wel Timberlands anders zou aan doen dan het gemiddelde volk die Timberlands draagt vond mijn moeder het helemaal geweldig dat ik Timberlands wilde.
en toen ik ze aan mijn voeten had in de winkel was ik verlieft.
en gelukkig was mijn moeder ook verlieft.
maar nu het probleem.
hoe maak ik Timberlands hele maal Jet.
ik ben namelijk net als mijn moeder, altijd anders.
maar aangezien ik in huis drie kasten heb lukt dat zeker.
en jammer genoeg denkt iedereen dat als je Timberlands hebt dat je de Fashion hebt.
maar dat is niet altijd zo.
en jongens met Timberlands zijn toch altijd wel de leukste jongens.
elk puber meisje wilt wel met je trouwen als je er Fashion uit ziet met Timberlands.
Timberlands moet je ook als een soort held behandelen.
want ze woorden best snel vies, en dat mag ook wel bij Timberlands alleen eerst moeten ze minstens 4maanden mooi blijven.
en aangezien ik jong en wild ben is dat erg moeilijk voor mij maar het gaat me lukken.
maar eerlijk gezegd vindt ik van die afgetrapte Timberlands ook wel vet dus als ze vies worden is het ook geen ramp.
en ik zal zeker met mijn Timberlands de horror winter door komen.
dus de hele winter warme voeten en er dan ook nog Fashion uit zien.
ik ben gelukkiger de gelukkig met mijn Timberlands.



















xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten