dinsdag 24 januari 2012

WAT

WAT,
ja het is weer zo ver ik zat weer clips te bekijken van rappers die rappen over hoe stoer en over hoe jong en wild ze wel niet zijn en het viel me al eerder op dat ze WAT truien aan hadden.
en net als Woei was ik daar heel nieuwsgierig naar.
maar toen ik op Twitter een bijzonder grappig Twitter account tegen kwam met een ava van het logo WAT dacht ik het is vast zo een gast die niet een foto van zich zelf durft te plaatsen maar ik ging hem wel volgen alleen omdat ik na drie tweets al hele maal aan het lachen was.
maar goed hij is bijzonder grappig en zijn naam is Mortimafia naast dat ik heel benieuwt ben wie het is weet niemand wie het is.
volgens mij is Mortimafia namelijk best wel heel er knap.
maar nu een WAT trui Fashion is en ik er ook graag zo een trui wou ging in na dat mijn te lage kleedgeld op mijn bank was gestort zo een WAT trui bestellen.
ik vindt zo een trui namelijk wel tof en het is ook nog Fashion.
en gelukkig kwam hij al snel aan en kon ik er in gaan wonen.
en toen ik vandaag op school kwam en die stomme 'wat?!' grapjes naar mijn hooft werden gegooid ging ik heel enthousiast vertellen waarom het Fashion is en niemand kon natuurlijk blij met mij zijn.
want ik ben 1 van de weinige meisjes op mijn school die Nouveau Riche luistert.
maarja ik bleef trots door de gangen lopen met mijn Mortimafia trui en stiekem zag je wel boys kijken van 'he zo een trui wil ik ook hebben'
en naast dat niemand wist wat of wie Mortimafia is, wisten ze wel dat WAT truien Fashion zijn, want ik loop altijd met Fashion.maar het leukste is dat de meeste jongens denken 'woow ik weet alles van Fashion en ik luister Nouveau Riche' maar dan is het wel heel vies dat je niet weet wat een WAT trui is..
maar goed ik gun Mortimafia wel dat er meer mensen met WAT truien gaan lopen ook al ken ik Mortimafia hem zelf niet.
alleen naast dat het Fashion is vindt ik die truien zeker ook wel leuk en jong en wild.
dus wil jij Fashion en er best wel jong en wild uit zien dan moet jij een Mortimafia kledingstuk kopen.
je vindt hem op; http://www.mortimafia.nl/
en als je Twitter hebt vindt je hem op;https://twitter.com/#!/Mortimafia

4 opmerkingen:

  1. jij typt echt dom. echt grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha oke, meer mensen in mortimaffia truien? shit in nijmegen zijn er mad veel mensen met een WAT trui, leef je onder een steen ofso?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik denk dat ze hier in Haarlem onder een steen leven wat hier ben ik in Haarlem 1 van de weinige met een WAT trui..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In zeeland leven ze onder een steen, nog nooit een WAT trui gezien hier

    BeantwoordenVerwijderen