woensdag 18 januari 2012

morgen is het Versace dag

morgen is het Versace dag,
het is weer zo ver..
H&M heeft een Versace collectie.
aangezien ik vorige week verlieft werd op de collectie op school moet ik gewoon de dingen hebben die ik wil.
maar nu mijn moeder nog over halen, gelukkig vindt zei de collectie ook heel leuk dus hebben we afgesproken om allebei de helft te betalen.
en gelukkig is H&M zo slim om het online te gooien op donderdag want dat is net de dag dat mijn moeder vrij is.
want Versace is de Fashion op dit moment.
en ik kwam er achter dat er een bikini in de collectie zat en dat is hele maal goed.
twee verslavingen in 1 Bikini's en Fashion.
heerlijk ik kan genieten van Fashion als het om goede Fashion gaat.
Versace vindt ik een goed merk het is lekker gek en mevrouw Versace zelf is ook wel tof ook omdat ze zelf ook haar kleding draagt maar bij Josh V. vindt ik het irritant worden want zij leeft in haar kleding lijn en mevrouw Versace kan het hebben.
en naast dat ze wel Fashion heeft heeft mevrouw Versace geen arrogantie terwijl Josh V. te veel arrogantie heeft en hele maal niet Fashion of 'cool' is.
maar goed zij staat ook wel hoog in mijn Fashionhelden lijstje.
want ik kan geen Versace betalen maar bij de H&M is het goedkoop en ook nog goed afgewerkt.
daar had ik eerst wel moeite mee want ik kon de afwerkingen en niet alles goed zien op de site maar serieus petje af voor Versac en H&M want het zag er de vorige keer heel mooi en goed uit en ik geloof dat het deze keer er ook niet slecht uit zal zien.
en mooie goede afwerking is trouwens ook Fashion vindt ik.
sorry maar stel je hebt mooi duur merk aan en je staat jong en wild te doen in de club en opeens scheur je uit je afwerking.naast het heel genat is en de hele club denkt dat je een maat te klein heb gekocht is het ook lelijk en zo armoedig.
maar mijn week draait om Versace, dat is wel duidelijk.
ik heb nu al kribbels in mijn buik want ik hoop dat mijn moeder door heel Nederland heen komt en morgen mijn Versace bikini kan bestellen want zonder grappen heel Nederland zit om 10uur klaar om Versace te bestellen.
en jammer genoeg ben ik geen jongetje want bij de jongetjes Versace is het altijd een stuk rustiger.
trouwens ook een plus punt voor de bewegende foto's niet veel mensen letten er op maar de belichting en zelfs de kleuren combinatie op elke foto is goed.
en daar kunnen sommige bladen wel wat van leren.
maar goed ik moet wachten alleen het voelt alsof ik morgen jarig ben zo ontzettend zenuwachtig ben ik, en ik kan verwachten dat ik er elke les er uitwoordt gestuurd omdat ik te druk ben en zal de school dag een hel worden
maar dat kan me niks schelen als ik maar die bikini van Versace krijg.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten