zaterdag 14 januari 2012

schoenen

schoenen,
a woman with good shoes is never ugly, wat Coco Chanel zei.
en jup dat klopt.
want stel je hebt een heel mooi jurkje aan en je hebt er gympen onder is dat zo afschuwelijk.
maar goed kijk als je gympen aan doet moet je ook goed kijken naar de broek kleur of spijkerkleur.
anders kan het er zo stom uit zien een donkeren broek met hele lichte schoenen..
alleen schoenen zijn stomme dingen omdat ze zo leuk zijn en eerlijk gezegd woord ik snel verlieft op een paar schoenen.
en gelukkig ben ik niet de enige mijn moeder heeft er ook last van.
als ik eerlijk ben kan ik zo verlieft op schoenen woorden dat ik zo in een maatje te klein zo gaan lopen.
maar goed ik heb schoenen gewoon nodig een soort levens middel, en ja als ik een paar schoenen wil en ik krijg ze niet ga ik er voor sparen of mijn moeder gek maken met zeuren.
maar welke schoenen hebben Fashion.
best veel eerlijk gezegd, Vans zijn best hip Jordans zijn ook jong en wild.
alleen die goedkope nep gympen haat ik zo, ze zien er altijd het zelfde uit namelijk; een spijker broek en een shirtje met een niet bij passend vest.
en dan die stomme nep gympen er onder..
maar goed laten we het over de 'Vans' tijd hebben.
toen dat hip weert was ik 1 van de eerste die er mee liep een paar vriendinnen en ik waren best hip op school want wij hadden Vans.
en dan gaan er meer kinderen me lopen, dat is dan best wel een beetje jammer.
maar ja ik had toch al vier paar en de rest had nog maar 1 of 2 paar.
ik was al een beetje uit mijn 'Vans' tijd alleen ik wist dat ik het niet meer moest doen toen de mensen er mee gingen lopen die er niet mee horen te lopen.
alleen bij jongens kunnen Vans nog wel.
die weten namelijk wel of ze Fashion hebben ja of nee en of ze dan Vans aan kunnen hebben ja of nee.
zo en zo als je een puber jongen bent en je schoenen zijn hip.
ga ik met je trouwen, en geloof me meer meisjes willen dan met je trouwen.
en eerlijk gezegd kijk ik eerst naar de schoenen van een jongen en dan pas naar de jongen zelf.
en ik vindt ook dat je vaak zelf wel goed kunt zien of schoenen Fashion hebben.

xxlovee.

2 opmerkingen:

  1. haha grappig ik ben ook dislectisch. Vervelend om te hebben zeker als je doet bloggen. Maar ja lang leven de spellings controle. Ben zelf ook fashion verslaaf Vooral schoenen en met namen vans :) suoer leuk met al die kleuren. Ma ik ga verder je blog lezen. Groetjes Roberto

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben ook hele maal fan van de schoenen Vans ik heb ook meerderen kleuren en ze lopen als pantoffeltjes!
    xoxoxxxlovee.

    BeantwoordenVerwijderen