maandag 23 januari 2012

Leraren

Leraren,
uit welk leven komt dat volk.
ten eerste wie wilt nou leraar woorden op een middelbare school waar je elke dag wordt uitgescholden en je de heledag 'iedereen stil ik ga hier geen politie agentje spelen' terwijl je elke 50 minuten 60discussies hebt met vervelende pubers en je alleen maar stilte in de klas probeert te houden.
en ten tweede kijk je hoeft ter niet jong en wild uit te zien als leraar maar je mag er best wel een beetje hip uitzien.
want als jij als leraar heel stom en irritant bent en je ziet er niet uit dan ben je niet cool.
maar als je jong bent en je ziet er oké uit ben je wel cool.
het is denk ik een soort van puber stoornis.
als je leraar bent ben je al niet gelift in de puberwerled en je bent al hele maal niet geliefd als je er niet uit ziet.
kijk de vrouwelijke leraressen hoeven niet met een net rok pak aan te komen en pumps maar je mag best soms wel een mooi jurkje aan doen met laarzen en ook een spijkerbroek kan het goed doen voor de klas.
alleen een raar sjaaltje of een gek geel vestje is afleidend en ik raak spontaan uit mijn concentratie als er een leraares met een geel met een roze sjaaltje aan komt.
en het mannen ras kan er soms ook niks van.
sorry maar als je op een leeftijd bent dat je oud bent en kinderen hebt en je nog steeks in het overhempt loopt vaan je je vrouw voor het eerst in ontmoette is een beetje gek.
maar de mannen winnen het toch wel van de vrouwen als het om het leraren volk gaat.
er zijn niet veel leraren met Fashion op scholen maar er zijn er zo en zo 2 op elkeschool.
en ik weet dat de leraren van mij vast ook soms denken waarom ik iets aan doe.
maar Fashion is Fashion dus iedereen mag naar de maan lopen want ik heb Fashion en de Fashion verpesters hebben geenFashion.
alleen naast dat leraren er niet vaak Fashion uitzien en ook soms niet de liefste personen op de wereld zijn, leer ik wel veel van ze.
dus ik heb zwaar respect voor ze.
maar wat ik me wel eens afvraag is, zullen die leraren wel eens kritiek op hun colega's kleding hebben.
van die 'omg die ziet er weer niet uit'of 'heeft die dat nou al weer aan gister ook al en eergisteren ook al'of 'dat overhemd heeft die al zolang hij hier werkt' gedachtes.
of zullen ze het gewoon hard op in een grappige vorm tegen elkaar zeggen.
humor hebben ze meestal ook niet dus om elkaars Fashion grappen zullen ze wel moeten lachen.
alleen leraren zijn de slimste mensen op aarden allen ze zijn niet slim in de Fashion wereld.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten