vrijdag 20 januari 2012

hoe ik een magazine lees

hoe ik een magazine lees,
ben ik een beetje gek.
zit dan ook een beetje in mijn eigenwereld.
meestel zet ik hard NoizBoiz of Lefensmannengang of Gers Pardoel op en een kop thee of een glas sinaasappellimonade naast me.
chocolade is ook my bff als ik 'magazine'tijd heb.
ik kan op een pyjama zondag de hele dag magazine's lezen en dan in me pyjama met Fashion bezig zijn.
ook ligt er een schaar en lijn ergens in de buurt.
en ook mijn Fashion boek, het is een rood boek met allemaal Fashion plaatjes er in.
dat boek is een beetje het grote boek van Sinterklaas maar dan in Fashion stijl.
ook doe ik altijd zo een magazine middag/dag een week voor de winter,zomer,lente en herfst.
en maak ik een lijstje met alles wat ik wil kopen dat seizoen.
meestal zijn dat 3 á 4 A4tjes die hang ik dan op mijn kleding kast deur en dan voor dat het volgende seizoen er is moet ik die dingen allemaal hebben.
het is ook wel een beetje iets wat moet mijn magazine middag/dag.
als ik een stapel huiswerk heb kan ik het niet maken als ik niet een paar magazine pauze's er tussen door heb.
waar van het gevolg is dat ik een kwartier leer en driekwartier in een magazine lees.
maar goed mijn muziek is ook wel belangrijk.
als ik namelijk op mijn bedje zit met mijn Macbook en en sinaasappel limonade en drie miljoen tijdschriften zet ik altijd muziek ben ik vindt Gers Pardoel hele maal geweldig en NoizBoiz vindt ik ook hele maal leuk Lefensmannengang is ook een favoriet maar Nouveau Riche ben ik ook groot fan van.
dus eigenlijk is het niet alleen magazine middag maar ook wel een muziek luister middag.
die muziek is ook wel een beetje Fashion eigenlijk, die jongens zien er altijd goed uit en muziek kunnen ze ook goed maken.
maar goed genoeg over mijn Fashion Sinterklaas boek is nu eventjes belangrijk.
hij is rood en eigenlijk is het een tekenboek maar ik behandel het alsof het mijn kind is.
wie aan mijn Fashion Sinterklaasboek komt komt aan mij.
er staan alleen maar Fashion plaatjes in en afentoe zo een dramatis puber tekstje maar het gaat ook alleen maar over Fashion en jongens.
dat boek helpt me ook altijd een beetje want stel ik heb een shirtje gekocht en ik weet niet zo goed hoe ik het aan moet doen kijk ik in mijn Fashion Sinterklaasboek en dan weet ik meestal meteen hoe ik het aan moet doen.
en ik weet dat veel mensen die Fashion hersenen hebben een Fashion Sinterklaasboek hebben en als ik eerlijk ben vond ik het altijd stom en dom omdat ik graag anders dan de anderen ben.
maar ik zou mijn woorden moeten terug nemen want toen ik eenmaal een Fashion Sinterklaas boek begon kon ik niet meer stoppen.
dus eigenlijk draait mijn magazine lees middag alleen maar om muziek en mijn Fashion Sinterklaas boek maar toch als ik zo een magazine middagje heb gehad kan ik weer de hele wereld vertellen wat jong en wild is en wat niet jong en wild is.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten