maandag 9 januari 2012

na de vakantie kleding

na de vakantie kleding,
na twee weken vakantie wil iedereen er wel mooi en sexy uit zien.
maar aangezien ik de hele nacht niet kon slapen en ik wallen van 8 kilometer onder mijn ogen heb hangen, gaat dat sexy niet lukken.
maar make-up doet wonderen en een lipgloss op je lippen en je bent wat mooier dan dat je denkt.
maar het grootste probleem is na twee weken moet je met Fashion terug komen.
dus toen ik deze ochtend wakker werd en ik me zelf moet in praatte, dat ik maar niet nep ziek moest gaan doen en gewoon naar school moest gaan.
en toen ik er achter kwam dat ik gym had deze dag was mijn ochtend heel zwaar.
maar goed ik stond voor mijn kast met een handdoek in mijn haar gewikkeld en de douche geur om mij heen nog te ruiken en mijn niet vele licht begon ik maar te bedenken wat ik aan wou doen.
ik had natuurlijk al lang bedacht wat ik aan ging doen.
dus toen ik mijn G-Star met gaten aan dee en mijn prachtige sokken met hartjes over mijn koude voetjes dee, en me dit zo veel energie koste wilde ik bijna nep ziek gaan doen.
maar ik zette door en met mijn oranje/rood hempje van de H&M plus de zelfde kleur trui aan mijn boven lijf hing, en ik in de spiegel keek.
wist ik het niet of ik er leuk uit zag maar van mijn ochtend humeurtje mocht ik niet zeuren.
maar toen ik mijn Timberlands aan mijn voetjes dee en een mooie simpele ketting en armbandje om dee zag ik er toch wel Fashion uit.
dus toen ging ik door naar het volgende hoofdstuk van de ochtend..
mijn nagel lak, ik heb misschien wel 200 potjes met kleuren maar aangezien ik bijna elke naam+kleur+merk uit mijn hoofd ken was ik er snel uit mijn H&M blauwe nagellak genaamd ;'blue my mind'
en aangezien dat precies de kleur van mijn armbandje is.
kreeg ik toch wel de moet er weer in.
en met mijn oranje hotel tas en mijn nerd bril op mijn hooft.
plus mijn geluks onderbroek, wist ik dat dit toch wel een leuke dag zou woorden.
en toen ik op school kwam en de mensen die Fashion hebben tegen mij zeiden dat ik er leuk uitzag.
en de Fashion haaters zelfs zeiden dat ik er tof uitzag.
wist ik dat het aan mijn geluks onderbroek lag en misschien ook wel een beetje aan mijn Fashion hersenen.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten