donderdag 19 januari 2012

mijn nieuwe sokken Fashion

mijn nieuwe sokken Fashion,
ik heb een nieuwe Jet Fashion aangezien ik nerden geweldig vindt en vaak hun Fashion bestudeer en ik een zwak heb voor sokken ben ik op mijn sokken idee gekomen.
ik zat namelijk goed in de bus naar een man te kijken het was een soort nerd en hij had tja nerd kleding aan en hij zag er eerlijk gezegd heel slim uit..
maar toch viel me iets op zijn rode sokken!
toen ik mijn twee verschillenden kleuren sokken in mijn zwarte wijde laarsjes zag dacht ik 'sokken jullie worden mijn nieuwe liefde'
en toen ik na een dag op school nadenkend over 'sokken'thuis kwam rende ik naar boven.
ik wist namelijk dat ik olijf groene kniekousen ooit heb gekocht voor scouting aangezien ik in een lullig slaapzakje moet liggen terwijl het buiten heel koud is.
maar goed ik leg die nacht netjes mijn zwarte broek mijn leger blouse en mijn timberlands klaar en natuurlijk mijn olijfgroene kniekousen.
en toen ik die outfit die ochtend aan de had ik natuurlijk al de hele nacht wakker gelegen of het alle maal wel leuk zou staan maar toen ik in de spiegel keek stond het verbaasden leuk!
en nu is mijn nieuwe liefde SOKKEN en mijn motto -je bent pas zo stoer als Robin Hood met een paar goede sokken aan je voet.-
zelfs met een panty en een mijn stoere grijze spijkerjack doe ik hoge sokken aan.
maar stop niet tot mijn knieƫn.
gewoon een beetje boven je schoenen uit.
dus heb ik in kopen bij de Hema gedaan en veel kniekousen gekocht ik werd raar aangekeken want je komt niet elke dag tegen dat er een Fashion meisje 8paar kniekousen koopt maar met de muziek van Acda& De Munnik in mijn oortjes fietste ik naar huis en had ik veel ideetjes met mijn kniekousen.
dus dee ik het vandaag aan met mijn bleek broek mijn stoere zwarte laarsjes en een leuke sterretjes sjaal.
alleen het is zo jammer want toen ik mijn rode bandana in dee zag iedereen het en vond het leuk en hip.
alleen niemand zag mijn leuke sokken..
maar ik zette mijn verdriet aan de kant en zei hebben jullie mijn sokken intiem van mijn outfit vandaag al gezien? en toen ik die opmerking plaatste.
keek iedereen eerst heel engig naar mijn sokken en vonden het gelukkig allemaal hele maal leuk en Jet.
maar aangezien ik vaker een Jet Fashion heb gehad bij voorbeeld rozenkransen als armbanden gebruiken en kraaltjes aan mijn ringen hangen hoop ik wel dat deze Jet Fashion langer blijft hangen.
alleen ik weet wel dat altijd mijn liefde voor sokken sterk is en dat ik nerden ook tof vindt.
heb ik het gewoon gecombineerd, en gelukkig kan ik het zo Jet maken dat hoge sokken sexy stoer en hip kunnen zijn.
en misschien moet ik daar mijn Fashion hersenen best wel dankbaar voor zijn.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten