maandag 30 januari 2012

onderbroeken Fashion

onderbroeken Fashion,
strings boxers hipsters oma onderbroeken.
we kennen ze allemaal.
en alle mannen denken dat elke vrouw in zo een sexy lingerie zetje loopt, en ze denken zelfs dat vrouwen sexy ondergoed aanhebben als ze jogging broek dag hebben en chocolade en wijn drinken en huilend naar films zit te kijken.
maar ik zal elke man/jongen uit zijn droom helpen want als ik een jogging broek dag heb loop ik gewoon chil in mijn boxer.
ook zijn mannen zo dom dat ze denken dat als een vrouw een mooie push up bh aan heeft dat haar borsten zo mooi blijven staan als je haar bh uit doen.
maar helaas is dat niet zo.
alleen je hebt ook Fashion in ondergoed.
als jullie goed rond kerst kijken bij de winkels kijkt zie je dat er sommige kleuren elke keer terug komen.
en wat ik heel stom vindt staan is mannen voor een lingerie zaak.
sorry hoor maar als jij je liefje in mooi lingerie wil zien ga dan ook mee naar binnen uitzoeken.
alleen jammer genoeg ziet niet de hele wereld maar je geeft er wel veel geld aan uit.
terwijl je bij de boys wel de hele dag hun boxers ziet.
wat trouwens best sexy is een laag hangende broek, alleen niet te laag.
en ja heb ook wel boxer mode.
Björn Borg en nog meer van die merken.
alleen toen de Zeeman boxer best hip was vond ik dat geweldig.
en jaa ik heb zeker een Zeeman boxer.
en als ik me op een dag nog een beetje cool voel en mijn laag hangende spijker broek aan doe hangt zeker mijn Zeeman onderbroek aan mijn billetjes.
maar ho stop mensen!
niet al het onder goed is Fashion.
want als je een jurkje aan heb en je heb een boxer er onder en je ziet de randjes van de boxer.
is dat totaal niet Fashion.
maar aangezien ik dat soms ook heb onder een jurkje kan ik niet zeggen dat niemand het moet doen.
alleen het is wel mooier als je geen onderbroek ziet.
en als ik later met mijn beste vriend Nick Bergisch voor ons merk JECK ontwerp en wij modellen nodig hebben.
moeten ze huidkleurige bh en onderbroek aan hebben anders werk ik niet met je als model en zorg ik wel dat er een ander model is die wel huidkleur ondergoed draagt.
dat is namelijk het alleeer ergste wat niet Fashion is, door schijnend ondergoed.
als je dan heel mooi Fashion wit jurkje aan heb en dan een groene met rood gestipt onderbroekje onder je jurkje aan heb en dat je dan je onderbroekje door je witte jurkje ziet is niet Fashion.
maar goed niet alleen kleding is Fashion maar het hele plaatje is Fashion inclusief je sexy of niet sexy ondergoed.
dus als 1 van jullie puber meisjes of een oude vrouw van 30 een eerste date hebben met die leuke gast.
denk dan alsjeblieft aan de ondergoed randjes en aan het doorschijn ondergoed.
maar als we alleen maal eerlijk doen, doen we het niet voor de boys maar als je mooi lingerie aan hebt voel je je ook wel mooi en vrouwelijk.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten