dinsdag 17 januari 2012

Nicki Minaj

Nicki Minaj,
jaja ze is een held.
niet omdat ze cool leuk en goede muziek maakt.
nope haar Fashion brengt ze tot een hoog niveau
en na dat we allemaal waren bij gekomen van Lady GaGa haar gekke kleding trekjes kwam Nicki Minaj in de wereld!
en sommige mensen die denken dat ze Fashion hebben dragen Viktor&Rolf en de gekste jurken terwijl als je ze in een ander programma ziet er gewoon uit zien.. zo als Stacey Rookhuizen.
maar Nicki Minaj heeft wel de Fashion.
ze houdt van roze en niet alles is roze maar alles wat roze bij haar is op een één of anderen manier precies goed.
en Barbie vindt ze ook wel tof, en ja die vindt ik ook best wel tof.
haar nagels zijn zeker wel een puntje wat er altijd goed uitziet, en ik zeg altijd; als je nagels niet mooi zitten als een vrouw ben je geen echte vrouw.
en haar haar is ook een plus punt, ik denk dat ze pruiken draagt want als ze in der clip drie verschillende kleuren haar en lengtes heeft en als dat haar eigen haar is wil ik heel graag ook zulk wonder haar.
maar laten we haar hoge hakken niet vergeten!
zei kan elke man gek maken als zij in 1 van haar clip een beetje sexy staat te dansen.
maar haar jurken zijn te gek en zeker Fashion!
en als je als meisje 'Swag' wilt hebben kijk dan goed naar Nicki Minaj, en dan weet je wat je moet doen om Swag te krijgen.
het bijzonderste aan haar vind ik dat ze er altijd mooi en vrouwelijk uit ziet.
maar ook goed met jongens kunt omgaat.
en als je dat kunt ben je beter dan beter.
Owhneeeee! waren we bijna haar lippenstift en lipgloss vergeten!
wat haar lippen zijn altijd hele maal perfect en ja dat is bijzonder want sommige hebben er geen verstand  van en toch is het een soort van 'je lippen moeten altijd mooi zijn'ding.
maar zeker weten is zei iemand waar je altijd naar kijkt en het geldmiddelen domme Nederlandse volk zou zeggen 'iel die jurken zijn toch niet mooi ofzo' nou domme mensen dat is wel mooi en Fashion want al jullie domme mensen hebben niet het lef om er mee te lopen maar als ik ooit Nicki Minaj mag ontmoeten met zo een jurk aan sta ik te huilen van geluk.
en als ik ooit een Nicki Minaj jurk aan mag kan mijn hele leven niet meer stuk
en ik kan niet net als Sophia Grace haar liedje Super Bass zingen en rappen op die leeftijd maar zo enthousiast zou ik wel zijn om haar te zien en geloof me ik ben een meisje van 15 maar ik kan springen dansen en gillen als een meisje van 8 jaar.
denk nu maar niet dat ik alleen naar haar Fashion kijk want haar muziek luister ik ook heel graag.
en aangezien ik een enorm meisje meisje ben waarvan Barbie nog steeks haar held is en roze zonder twijfel mijn lievelings kleur is.
is hele maal zonder enige twijfel Nicki Minaj mijn nieuwe Fashion heldin!








xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten