woensdag 29 februari 2012

whoeee hoee!

Besten iedereen,

Ik ben blij ik heb namelijk de Liebster award gewonnen!Ik ben daar heel erg blij mee en dee natuurlijk een dansje toen ik het mailtje op mijn BlackBerry las.Maar ik bied mijn excuses aan dat ik niet meer blogde, maar nu kom ik drie keer zo hard terug.Alleen de Liebster blog heb ik dus gewonnen en ik vindt het een heerlijk gevoel een prijs winnen!Ik heb de award gewonnen van de; http://bijleonie.blogspot.com/ En ik zou hem met liefde aan haar wil geven omdat die blog top is alleen dat mag niet.
'een blog over Fashion. Ik vind de stijl van schrijven van deze jonge blogster heel erg leuk ( lees maar eens wat ze schrijft over pashokjes zo herkenbaar) en ik vind het erg knap dat je met een ernstige vorm van dyslexie het toch aandurft om een blog te schrijven'
Dat zei mevrouw Wijkstra over mijn blog een groter compliment kan ik niet krijgen!
En mevrouw Wijkstra is een lerares bij mij op school die met dit berichtje mijn jaar 2012 een geweldig jaar maakte.
Maar nu komt het probleem, aan welke blogs geef ik de award door?!
Het lijkt net Fashion daar kan je ook nooit kiezen zelfs als jij je eigen stijl hebt vindt jij iemands anders stijltje leuker soms dat is dit nu ook, ik hou van Fashionblogs alleen anderen dingen vind ik ook leuk.
Alleen nog moeilijker is dat ik Fashion blogs uit de hele wereld lees.
Maar ik hou het bij de blogs die ik in Nederland het meeste leest.
Naast de Blog van mevrouw Wijkstra, lees ik ook anderen Nederlandse blogs.

De eerste blog die ik vaan check op mijn BlackBerry als ik in mijn wiskunde les op school zit is; http://madamemode.blogspot.com/ 
Het is een te heerlijk blog en het gaat over Fashion!
Maar als kers op de citroen taart ook nog veel foto's!En ik ben een foto fan.Ik ben een vervelende puber die verslaafd is aan Fashion en wiskunde te makkelijk vindt, dus ga ik mezelf altijd vervelen.Dus dan lees ik altijd de Madame mode, en ik vindt het heerlijk geweldig top om te lezen.Dus verdient deze blog ook een Liebster, ook omdat deze blog lees en niks zeg in de klas ik ben namelijk heel luidruchtig en praat graag en helemaal als ik me verveel.Dus dan lees ik gewoon de blog dan hou ik mijn mond en hoef ik geen gelekaart te halen omdat ik te vrolijk aan het doen was.

Naast Fashion bakken en een groot intessen naar nartuur.Ben ik ook graag met vriendinnen maar nu heeft er een vriendin van mij genaamd Tessa ook een blog.Alleen ze schijft heel leuk maar heeft drie berichtjes er op.Ik vind dit heel erg jammer want heb meer dan plezier gehad in die drie berichtjes.Ik hoop nu dat ze deze award heeft gewonnen dat ze besluit door te gaan met haar blog leven.Want ik zie een klein blog talentje in mijn vriendin Tessa.maar in idergeval is haar blog lezen voor die drie berichtjes het wel waard.http://www.viewonstyle.blogspot.com/

De laste gaat naar alle Fashion blogs in de aller buiten land.Ik lees weinig blogs in Nederland, en dit zijn de twee die een prijs verdienen.

Maar hooo!
Mevrouw Wijkstra met haar; http://bijleonie.blogspot.com/ Wint ook zeker een prijs!Alleen jammer genoeg mag ik die haar niet geven omdat ik hem van haar heb gehad.Maar zo niet dat had ik hem aan mevrouw Wijkstra gegeven.En ik ben vrij eerlijk omdat ik zo blij was met deze prijs.Ik had namelijk te veel gefeest zo als gewoonlijks en ik opende het e-mailtje met mijn kater hoofd.En mijn kater was spontaan verdwenen, en sprong mijn bed uit en dee een geluk dansje.Dus ik geniet eventjes van dit momentje en morgen is een nieuwe Fashion dag.En aangezien ik deze nacht om 8uur in de morgen ging slapen en om 10uur weer springend naast mijn bed stond.Denk ik allen nog maar aan Fashion en slapen.Maar toen ik een goed cijfer haalde voor wiskunde wist de hele school het omdat ik zo blij was ik heb mijn proef werk blaadje ingelijst en in de gang opgehangen.Nou nu gaat get zelfde gebeurde ik print het berichtje uit en hang het in de gang en de hele wereld weet al hoe blij ik ben.

xxlovee.


1 opmerking:

  1. dag Jet , wat leuk he , ik was zelf ook zo blij toen ik de liebster award kreeg
    groetjes
    mevrouw Wijkstra

    BeantwoordenVerwijderen