maandag 13 februari 2012

Maandag kleding,

Maandag kleding,
Het is weer zo ver na een normaal lopend weekendje is het weer maandag.
Naast dat ik elke maandag de eerste 4 uur vrij heb dus dat ik debiel laat op school moet zijn heb ik op maandag maar drie uurtjes les.
En dat motiveert mij als puber niet om naar school te gaan.
Maar goed elke maandag zet ik door en ga ik toch voor die drie uur naar school.
maar tot mijn verbazing heb ik op maandag hele maal geen Fashion.
Misschien omdat ik maar 1pauze mee maak op school dus dat toch niet de hele school mijn Fashion outfit ziet.
Of misschien wel omdat mijn Fashion hersenen nog overdondert zijn van een weekend feesten.
Maar mijn Fashion is dus ver te zoeken op maandag ochtend.
Wat vrij jammer is wat als Fashion niet achter mij staat is mijn leven eventjes heel moeilijk.
Gelukkig kom ik er elke maandag boven op.
Alleen mijn vriendinnen staan vroeger op om hun haar te stylen of hun zelf mooi op te maken maar ik sta op maandag vroeg op om te zorgen dat ik er goed uitzie
Maar gelukkig heb ik mijn Jordans en mijn G-Star broek die elke maandag alles goed maken ook al mijn houthakkers blousejes hebben veel maandagen er voor gezorgd dat ik er Fashion uitzag
Mijn haar zit ook nooit Fashion op maandag het pluist altijd en alleen op maandag pluist het extra veel.
Maandag is een soort van Fashion-ongeluk dag en ik ben heel bij geloofig maar een Fashion-ongeluk dag is erger dan vrijdag de dertiende, en jammer genoeg is Fashion-ongeluk dag elke maandag..
Alleen gelukkig maakt mijn kat Sjaakie mijn maandagen meestal wel weer goed
Want als ik naar beneden kom in mijn niet Fashion outfit en ik zwaar besef dat ik er niet helemaal Fashion uit zie.
Komt mijn kat Sjaakie mij altijd troosten met heel veel kopjes en knor geluiden.
Maar dan begint de volgende hel van de dag.
Naar school komen, mijn band was natuurlijk vandaag weer lek geprikt door een een of anderen grappen maker dus moest ik met de bus.
In de bus irriteert ik mezelf altijd aan mensen zonder Fashion maar in de bus mag je lekker vrij uit de hele bus rijs naar die mensen kijken.
Ik kraak ze dan ook eerlijk gezegd helemaal af in mijn hooft en meestal zien die niet Fashion mensen dat ook aan mijn hooft.
Alleen in de bus bedenk ook wat ik meteen die dinsdag aan wil want op dinsdag ben ik wel Fashion.
Naja niet alleen in de bus ik denk de hele dag door aan Fashion.
En eerlijk gezegd maakt Fashion mijn maandag humeurtje ook helemaal goed.
Want de Elle en anderen Fashion bladen maken alles altijd goed.
Ook maken Fashion webshops altijd mijn maandag goed.
Ookal is alles te duur en kan ik niks kopen ik kijk wel altijd op Fashion webshops wat me deze maandag is opgevallen is een Gorilli trui die trui is zwaar Fashion ik wil die zeer graag alleen tja mijn moeder wil het niet betalen en ik heb een koopziekte dus voor dat ik die trui heb duurt dat wel eventjes.
Dit is weer een teleur stelling op een maandag maar gelukkig kan ik daar tegen want het is Fashion.
Maar nu ik deze maandag heb overleeft met 1 van mijn 101 houthakkers blousejes kan ik mij weer volledig storten op morgen.
Helaas woord morgen een dramatische dag niet voor de Fashion maar voor mijn puber leven omdat het morgen valentijn is en ik geen valentijn heb..en stiekem hoop ik dat morgen een hele leuke jongen van school mij verrast met een Fashion valentijns cadeau bijvoorbeeld een Gorilli trui of een NorthSkull armband zou ook wel leuk zijn als Valentijnsdag cadeau maar ik denk dat ik mezelf teleur moet stellen en maar moet accepteren dat ik morgen geen valentijn heb.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten