woensdag 8 februari 2012

eyeliner

Eyeliner,
Ik heb mijn aller aller eerste eyeliner gekocht.
Naast dat ik zo trots als een pauw ben met mijn nieuwe aan winst, is iedereen verbaast.
Ik doe namelijk alleen een dagcrème met een kleurtje op mijn gezicht en wat blusher op mijn wangetjes en mascara op mijn mini wimpertjes.
'Ik ben niet zo een make-up fan' zeg ik altijd maar ondertussen ligt mijn hele badkuip vol met make-up tot zware irritatie van mijn vader moeder en grote broer die nooit in bad gaan maar toch wel perse dat badkuip leeg willen.
maar na twee jaar alle negatieve commentaar op mijn make-up te negeren hebben mijn mama papa en grote broer geaccepteerd dat ik toch niet mijn make-up weg haal en gewoon in de badkuip laat liggen.
Maar ik wil ook een Fashion make-up op mijn hooft hebben.
En rode lippenstift gaat me te ver dus heb ik gekozen voor vloei bare eyeliner
Omdat ik wel van  rockster Fashion hou.
Sex drugs and Fashion.
En vloeibare eyeliner is rockster Fashion.
Dus jaja naast kleding Fashion ben ik  nu ook met  make-up Fashion bezig.
Maar aangezien mijn moeder mij al 3jaar vertelt dat ik eyeliner op moet doen en ik altijd zei dat ik het niet zou gaan doen, is mijn moeder de gelukkigste moeder op aarde.
ik moet er wel aan wennen als ik heel eerlijk ben, voor het eerst met eyeliner op je ogen.
is net als in je bikini zonnen terwijl iedereen met je bent, gewoon nog een shirtje aan heeft ofzo.
of alsof je voor het eerst helemaal alleen naar een nieuwe school gaat.
jaa! zo voelt het! je bent alleen met je al je zware boeken, in dit geval met al je zwaare eyeliner op je ogen.
en je komt voor het eerst op een nieuwe school in dit geval kom je voor het eerst op school met iets nieuws.
je weet niet wat iedereen van je vindt en in dit geval weet je niet wat iedereen van je eyeliner vindt.
goed maar niemand is het dus opgemerkt.
dus ik zat me hele maal mezelf druk te maken om niks, soms wou ik dat ik geen puber was en gewoon me niet zo veel druk maakte over dingen die niet belangrijk zijn.
maar jammer genoeg is naast mijn zware Fashion probleem ook mijn puber probleem heel aanwezig.
maar toch vindt ik het jammer, ik heb meestal dit probleem..
als ik iets nieuws over Fashion weet of aan heb, en ik het heel enthousiast vertel is niemand blij voor me behalve Nick maar niemand op de wereld verder is blij voor me.
net als mijn aparte muziek smaak, ik hou van jongens muziek alle vrouwen en huil muziek vindt ik ook cool alleen ik luister liever jongens muziek.
maar nu het gaat hier nu om mijn eyeliner Fashion, en niet over mijn muziek smaak
want je ziet het echt overal vloeibare eyeliner.
allen zo een eyeliner kopen is heel leuk maar het opdoen is het moeilijkste van alles.
ik heb namelijk een soort van trilziekte en ik kan mijn handen niet stil houden.
het is een beetje gek maar toch echt waar.
maar nu ik met mijn trilziekte heb leren omgaan met nagelslakken.
moet ik nu ook leren omgaan met mijn eyeliner en mijn trilziekte.
ik heb geen foto gemaakt hoe het er uit zag toen ik voor het eerst eyeliner boven mijn ogen had gesmeerd, want die foto is gênanter dan een foto waar je ziet dat je door je broek ben gescheurd.
maar na een paar keer geoefend te hebben naja paar keer ik denk dat ik het 32 keer heb geprobeerd.
lukte mij een eyeliner streepje perfect.
dus naast Fashion kleren ben ik toch ook wel goed in Fashion make-up.
alleen omdat ik heel veel meer geef om Fashion dan een normaal persoon.


xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten