woensdag 22 februari 2012

panda trui,

panda trui,
misschien is mijn panda trui niet helemaal Fashion maar ik heb wel mijn best gedaan voor mijn panda trui.
hij komt namelijk uit China, en ik had mijn panda trui besteld op een site waar veel te veel leuke Fashion dingen op stonden alleen ik mocht maar 1 ding uit zoeken van me mama.
na drie dagen was ik er uit het werd de panda trui, en het duurde denk ik wel twee manden voordat ik mijn panda trui in mijn handen had.
alleen toen ik hem uit mijn pakketje haalde wist ik stiekem al dat ik hem niet echt zou dragen.
maar goed ik negeerde mijn gevoelens en negeerde de 'je gaat hem toch niet dragen' opmerkingen mijn moeder.
en daar had ze gelijk in.
mijn panda trui heeft denk ik 9maanden in mijn kast gelegen, iedereen die in mijn kamer was zei dat ze hem leuk vonden maar ik bleef eigenwijs en dee mijn panda trui absolut niet aan.
misschien naar scouting als werk trui maar zeker niet naar school.
en af en toe keek ik naar mijn panda trui en dacht 'pfff never nooit dat ik dit aan doe'
maar toen mijn moeder zei dat ze mijn panda trui naar de tweedehands winkel ging brengen brak de stress uit in mijn hoofd.
ik ben niet verlieft op mijn panda trui maar ik kon hem gewoon niet weg gooien.
Fashion kan je niet weg gooien.
en mijn moeder bleef maar 'Jet doe niet zo egoïstisch, geef die trui hier dan kunnen er nog anderen mensen van genieten' zeggen.
maar nee ik kon het niet mijn panda trui en ik hebben een haat liefde relatie we kunnen niet met elkaar maar ook niet zonder elkaar.
dus dan ben ik maar egoïstisch maar mijn panda trui blijft in mijn kledingkast liggen.
alleen ergens in een hoekje had mijn moeder wel gelijk, ik moest mijn panda trui maar een keer gaan dragen.
en na 8weken wakker hebben gelegen over hoe ik mijn panda trui nou aan moet doen is het me gelukt.
mijn spijkerjack helpte mij uit al mijn slaap problemen en gezeur van mijn moeder.
dus ging ik vandaag naar school in mijn panda trui, en mijn spijkerjack.
het voelde alsof ik in mijn blote kont naar school ging want ik vindt mijn panda trui helemaal niet Fashion maar goed ik moest door zetten en in mijn panda trui naar school.
en tot mijn grote verbazing vonden veel mensen mijn panda trui heel erg leuk.
dus misschien moet ik wel een beetje toe geven dat mijn panda trui Fashion heeft.
alleen naast dat ik mijn moeder heel gelukkig heb gemaakt dat ik eindelijk mijn panda trui draag heb ik mij zeg ook wel een beetje blij gemaakt dat ik iets niet Fashion gewoon Fashion kan maken.
dus zien jullie mij voortaan blij en Fashion in mijn panda trui.



xxlovee.

1 opmerking:

  1. Hoi jet ,
    Je hebt een blog award gewonnen gewoon omdat ik je blog zo leuk vindt en denk dat meer mensen dat wel vinden
    Kijk maar even op mijn blog , het is de bedoeling dat je de "liebster award "zo heet ie
    doorgeeft aan die blogs die jij het liefste leest
    groetjes
    mevrouw Wijkstra

    BeantwoordenVerwijderen