vrijdag 17 februari 2012

genatste Fashion moment

Genatste Fashion moment,

ik denk dat ik de ergste ochtend in mijn hele ini mini leventje.

ik zag er op en top Fashion uit haar mooi gedaan make-up zelfs mooi op gedaan en met mijn perfect passende nieuw zwarte broek.
dus stapte ik met mijn tijgerprint bont jas de deur uit om naar school te fietsen.
maar ik liet mijn sleutels vallen en ik pakte mijn sleutels heel vermoeiend op en toen gebeurde het..
ik scheurde door mijn net nieuwe broek.
ja het gebeurde echt! ik kon serieus wel huilen van ongeluk.
zelfs geen 1 liedje van NoizBoiz Lefensmannengang Jupiterbwois Nouveau Riche of Gers Pardoel kon mij weer gelukkig maken.
maar dan sta je heel leuk half in je onderbroek op straat en dan komt je leuke achter buurjongen langs.
ik had hem al stiekem in mijn ooghoeken gezien maar ik hoopte dat hij mij niet zou zien maar jammer genoeg was dat wel het geval..
en hij moest mij natuurlijk ook eventjes vertellen dat ik uit mijn broek gescheurd was.
ik dacht heel slim te zijn en hem gewoon te negeren en net alsof te doen dat ik hem niet gehoord had.
maar dat feestje ging helaas niet door omdat hij het nog een keer zei.
dus ik moest wel iets terug zeggen tegen mijn leuke achter buurjongen.
ik dee gewoon alsof ik het nog niet wist en lachte mezelf er uit en verzon snel een smoesje dat het de nieuwe Fashion is.
maar toen hij op mijn smoesje de woorden 'hahahahaha! dit is nu al het grappigste smoesje van 2012' zei.
wist ik dat ik echt heel erg voor lul stond.
maar toen die gekke rare stilte die je meestal hebt als je net iets gĂȘnants heb mee gemaakt hebt voorbij was geweest en mijn rode hooft wat minder was geworden zei ik dat hij maar weg moest gaan omdat dit anders veelste genat zou gaan woorden.
alsof mij nog niet duidelijk was gemaakt dat ik door mijn broek was gescheurd, kwam iemand mij nog eventjes vertellen dat ik een scheur in mijn broek had en die persoon zei er ook nog achter aan dat ik een hele leuke onderbroek aan had.
goed dit hele gebeuren is natuurlijk te genat voor worden, dus besloot ik nieuwe Fashion kleding aan te doen.
maar ik doe al een uur over kleding uitzoeken , dus ik wist dat dit een hel ging woorden.
ik had in totaal 5minuten.
dat is ongeveer in mijn tempo en niet kunnen kiezen ziekte de tijd dat ik alleen ondergoed uitzoek.
maar goed ik moest er Fashion uit zien.
ik voelde de druk van mijn economie leraar die ik het eerste uur had, naja ik had maar 1uurtje les. dus niet iedereen zou mij gaan zien maar de Fashion moest wel bij mij aanwezig zijn.
zodat iedereen in de gangen denken 'Wauw zei heeft Fashion'
en aangezien Fashion mijn ding is lukt mij dat altijd.
dus gelukkig kwam mijn reddende Fashion engel mijn rode houthakkers blouseje.
met mijn iets verouderde broek en mijn Timberlands.
dus ik zag der weer helemaal top en Fashion uit vandaag.
alleen mijn blunder van vanochtend is totaal niet Fashion.
maar laten we het over die blunder nooooooit meer hebben, en gewoon door leven met mijn Fashion leven.
en gelukkig vier ik lekker carnaval morgen en ga ik vanavond met mijn bff Lotte naar een te leuk iets als Valentijns cadeau.
dus moet ik mijn Fashion hersenen weer aan zetten om er voor te zorgen dat ik er Fashion uit zie morgen en vanavond.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten