woensdag 15 februari 2012

Zwarte vestjes voornemen

Zwarte vestjes voornemen,
zo als jullie weten had ik 1 voornemen in dit jaar.
dat was geen zwarte vestjes dragen.
omdat die vestjes mij mijn hele Fashion leven vanaf groep 7 zijn achter volgen.
ik zit nu in de vierde klas en nog liep ik met de zwarte vestjes.
de zwarte vestjes waren er ook opeens in de Fashion wereld
maar nu is het klaar ik heb afschiet van de zwarte vestjes genomen.
kijk toen de zwarte vestjes in kwamen kon niemand meer zonder, inclusief ik..
nu is een beetje het zelfde aan het komen met het zwart jasje maar daar ben ik gelukkig niet zo verslaafd aan.
ik ben nu wel heel eerlijk tegen jullie want mijn 5 zwarte vestjes liggen nog in mijn kleding kast.
maar helemaal apart.
ik wil ze nooit meer zien of aan doen.
maar omdat mijn emotionele gevoelens zwaar zijn voor die stomme vestjes moet ik ze van me zelf nog in mijn kast hebben liggen.
alleen ik dacht nooit dat ik het zou vol houden om die vestjes helemaal niet meer aan te doen, maar het lukt heel goed.
het is dan ook pas februari maar ik vindt dat ik het voor februari nog goed heb gedaan.
de verleiding is nog erg groot om soms zo een zwart vestje aan te doen want stiekem ben ik nog verlieft op die Fashionloose dingen,
ja Fashionloos zijn die zwarte vestjes.
en nog loopt de hele wereld in die zwarte vestjes, mensen hou op ! draag die dingen niet meer!
ik wil die stomme lelijke rot stink dingen niet weer in de collectie van H&M volgend jaar.
dat gaat mij te ver dan over leef ik mijn Fashion leven niet.
ze zijn niet meer cool of hip een shirtje moet je ook creatief op een anderen manier kunnen stylen.
ik ben eerlijk kijk niet iedereen heeft Fashion hersenen maar kom op je hoeft niet te leven in een zwart vestje.
dus als jullie mensen morgen voor jullie kast staan en jullie een zwart vestje aan willen doen DOE HET NIET!
bedenk dan eventjes hoe lang die vestjes al in je leven zijn. en doe is creatief met een iets anders.
en geloof me lieve mensen ik dacht ook dat ik totaal ongelukkig en niet Fashion uitzou zien.
maar het is super leuk elke dag heb ik een uitdaging, hoe kleed ik me vandaag Fashion zonder zwart vestje.
en met mij is het ook helemaal goed gekomen.
ik weet niet iedereen is geboren met een Fashion gave als ik, maar zelfs als je geen Fashion hebt kan je proberen er Fashion uit te zien.
en geloof me als je er jong en wild uitziet heb je meer Fashion dan dat je denkt.
alleen ik hoop nu 1 ding dat ik nooit meer een zwart vestje zie in mijn hele leven.
ik denk niet dat dat gaat gebeuren aangezien mijn halve school vast gelijmd zitten in die zwarte vestjes.
maar als ik me zelf maar niet meer vast lijm in zo een zwart vestje.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten