dinsdag 7 februari 2012

panty's in de sneeuw

panty's in de sneeuw,
na 500 tweets in mijn timeline gelezen te hebben dat de sneeuw weg  moest gaan.
en hoe stoer ze wel niet zijn omdat ze woorden opgehaald woorden door hun mamie of papie.
kwam het besef ook door bij mij..het sneeuwde.
dus de komende 8weken door de vieze gore zwarte sneeuw fietsen en het zwaar koud krijgen.
maar ik ben zo een meisje die mooi op school wil aan komen dus ik ga ook gewoon met de bus.
want ik moet wel Fashion op school komen.
alleen ik wil een jurkje aan.
en ja het sneeuwt en het is -89654265 graden buiten, maar ik ben een panty meisje en opgegroeid met panty's aan mijn benen.
met dank aan mijn moeder want die gooide gewoon een panty om mijn benen ookal sneeuwde het.
en nu ik 15jaar oud ben zijn mijn benen helemaal sneeuw proef en heb ik geen moeite met een panty in de sneeuw.
en naast dat iedereen je 'gek' noemt of dat ik al die 3000milijoen 'heb je het niet koud?' vragen heb beantwoord.
ben ik wel Fashion in mijn jurkje.
ik vindt panty's namelijk GE-WEL-DIG.
vroeger liep ik alleen maar in een panty en jurkjes rokjes alles waar een panty onder kon dee ik aan.
naja naja vroeger ik denk dat ik in de 1ste nog steeks panty gek was, maar in de tweede is het wat afgaan bouwen.
'spijkerbroeken zitten ook super chill' zeiden mijn vriendinnen en daar hebben ze gelijk in.
dus gister dacht ik, ik ga de show morgen stelen met een panty.
maar nee we hadden een dagje vrij omdat de verwarmingen stuk zijn op school.
wel super chil natuurlijk.
dus na dat ik die 800 tweets in mijn timeline had gelezen over hoe blij ze wel niet zijn dat ze vrij hadden.
kwam bij het besef dat ik geen panty aan kan naar school.
maar zo erg vond ik dat niet want halloooooo?! ik ben een dag vrij.
dus na dat ik een mini dansje had gedaan en ik bijna huilend met mijn vriendin had gebelt omdat we zo blij waren dat we vrij hadden.
ging ik maar eens bedenken dat panty's in de sneeuw best wel heel Fashion is.
alleen omdat elke vrouw in de stress raken omdat ze het zou koud is,dus zich zelf niet normaal warm aankleden met 1spijkerbroek maar dan wel 17termo majo's onder die spijker broek en wel 3musten 6handschoenen en 9 sjaalen om/aan hebben.
kunnen de vrouwen zich niet aankleden met een panty als het sneeuwt.
het is Fashion, dus ook al sneeuwt het ik loop met Fashion.
en nu niet denken ja met kou kan het allemaal wel maar als in de zomer lange broeken Fashion is loop jij gewoon in een korte broek.
nou nee vriend zelfs in de zomer loop ik met een lange broek als dat Fashion is.
maar goed ik heb ook geen enge ziekte hoor ook al ben ik een beetje gek en het ik puber gedachtes.
dus als ik een panty aan heb in de sneeuw hoef je me niet te behandelen alsof ik een ziekte heb dat zwaar besmettelijk is.
ik ga jou ook niet 'raar'aan kijken als je met een hele kort broekje loopt in de winter.
en ik kijk jou ook niet 'raar' aan als je je eigen Fashion hebt wat er niet uit ziet.
en jullie vrouwen en puber meisjes moeten ook gewoon is een panty in de sneeuw aan doen, en geloof me ik dacht op mijn 4de jaar ook dat ik dood zou gaan van de kou maar ik leef nog.
dus ik doe gewoon lekker mijn zwarte panty aan met mijn rockster laarsjes er onder.
alleen ho! stop!
doe niet een te kort jurkje aan want dat kan niet net iets langer dan over je kont is een top lengte.
best kort is best Fashion.
en toen ik mijn grijze jurkje aan had die net iets langer is dan me kont en ik de deur uit stapte was ik als ik eerlijk ben eventjes onzeker.
is dit niet te kort?
ownee! straks noemen ze me slet?
maar is dit onzeker of zijn dit gewoon mijn puber gedachtes??
ik ging er van uit dat het mijn puber gedachtens zijn.
een te kort rokje is net over je kont, en mijn jurkje is net over mijn kont.
en mijn naam is Jet dus ik hoor dagelijks grapjes met mijn naam en het woord ,slet ,naar bed, en pret met in bed..
dus doei met mijn puber gedachtes.
Fashion is Fashion ook al is het -9823787246 of is het 55 graden buiten.

xxlovee.

1 opmerking:

  1. Hey (ik weet even niet hoe je heet),
    Bedankt dat je dit wilde delen, ik zal je zeggen dat ik ook een fetish heb voor panty's. Ik ben een man, ik vind panty's bij vrouwen zo sexy en onweerstaanbaar.

    BeantwoordenVerwijderen