vrijdag 3 februari 2012

Team Vieze must

Team Vieze must,
stiekem had ik heb al gezien in de Woei online shop.
want de Team Vieze must is nu wel het nieuwe ding wat ik wil hebben.
maar ik had er nooit echt helemaal voor gespaard of gewoon gekocht, maar stiekem liep die wel een beetje rond in mijn hooft.
maar nu ik 101Barz zat te kijken waar Team Vieze hun ding dee en ik die must maar voorbij zag springen, werd mijn dwang naar die muts groter en groter.
en na 150 keer 101 Barz - Team Vieze - Wintersessie 10 gekeken te hebben kon ik het niet meer aan.
IK WIL DIE MUST!
naast dat ik die must wil is die Team Vieze collectie bij Woei wel heel tof.
en eigenlijk wil ik zo een trui ook stiekem.
alleen toen ik de vandaag op school kwam en Team Vieze in mijn oordopjes danste.
zag ik in mijn oog hoek een Team Vieze must, en jahoor een vriend van mij had een Team Vieze must.
dus nu moet ik wel zo een must want nu met deze sneeuw buiten heb ik een must nodig.
en nu mijn kies er vandaag is uitgetrokken en ik met 5 verdoffing prikjes nog pijn heb en een lelijk hooft heb.
wil ik mezelf blij maken met Fashion.
en nu is Fashion een Team Vieze must.
maarja ik ben een zwerver puber die verslaafd is aan Fashion en geen geld heeft omdat als ik een slecht cijfer haal of gewoon mijn kleedgeld krijg het meteen uitgeeft.
maar nu is mijn volgende besteding in mijn leven een Team Vieze must.
en eerlijk gezegd ben ik niet zo een mutsen meisje.
meestal pik ik de must van me broer met flappen over je oor.
of een echte jongens must met zwart en grijs.
dus nu vindt ik dat ik wel een Team Vieze must verdien aangezien ik eindelijk een must wil.
en ik denk dat mijn moeder spontaan gaat huilen van geluk van die houdt heel erg van mutsen en ik niet zo alleen ze probeert elke winter wel 20892687milijoen me aan te sporen tot een must.
en nooit heb ik een must op, omdat er geen Fashion mutsen zijn.
alleen deze Team Vieze must heeft zware Fashion.
dus ik hoop dat ik over een paar dagen een Team Vieze must op mijn hooft chilt.

xxlove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten