maandag 6 februari 2012

sweet16

sweet16,
ook al ben ik nog lang geen 16.
vier ik al in april mijn sweet16 met mijn beste vriendin
omdat zei in maart jarig is en ik op 8mei
maar in april gaat het gebeuren, een groot feest met de vrienden waar van ik hou.
drank eten muziek alles waar ik van hou dus.
naast dat ik mezelf vast voor lul ga zetten en ik ook vast wel mijn onderbroek zal laten zien aangezien dat een gewoonte voor mij is als ik teveel drank op het.
moet ik er wel Fashion uit zien.
ook al is het pas in april ben ik er nu al mee bezig.
probleem 1 ik kan niet op hakken lopen.
probleem 2 ik hoef niet perse een jurkje aan.
probleem 1 is best snel opgelost ik heb namelijk tijgerprint sleehakken voor het schoolgala gekocht die als engeltjes lopen.
dus op mijn sweet16 heb ik mijn tijgerprint sleehakken aan mijn voetjes hangen.
maar probleem 2 is moeilijk.
een jurkje is heel leuk hoor en dan ben ik nog wel jarig maar ik hoef niet heel erg opgetut daar rond te lopen.
maar hoe woordje party Fashion in een broek?
nou voor mij is dat een makkie.
alleen jammer genoeg is het nu geen makkie..
en nu de examen stress meer bij de leraren in hun hoofden rond zwerven zwerft bij mij mijn 'wat moet ik aan op mijn sweet16'stres rond in mijn hooft.
en bij alles wat ik bedenk keur ik af.
maar ik moet er wel zwaar Fashion uit zien.
anders is mijn avond niet leuk.
maar aangezien er nog tijdschriften en blogs bestaan komt het wel goed met mijn sweet16 Fashion outfit.
en gelukkig heb ik ook nog mijn beste vriend Nick die er wel voor zorgt dat ik er Fashion uit zie.

xxlovee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten