dinsdag 21 februari 2012

Koopziek

Koopziek,
mijn vader noemt mij een 'koopziek' maar dat valt wel mee.
ik ben totaal niet ongelukkig wat mensen zeggen; als je veel koopt ben je ongelukkig'
naar dat verhaaltje gaat mooi niet door bij mij.
ik ben heel gelukkig heb een dak boven mijn hooft krijg netjes eten en zit op een goede school en heb een telefoon met internet.
maar alleen ik heb nooit geld.
als mijn kleedgeld dat ik elke maand van mijn papa krijg is het binnen 1dag op.
nee zonder grappen deze maand was het meteen op.
dus dacht ik; hoe ga ik dit oplossen?
nou ten eerste ga ik geen Fashion meer kijken in de stad, ik ben namelijk heel goed in kijken en later kopen.
alleen ik ben wel ongelukkig als ik geen geld heb en dus geen Fashion kan kopen.
tja.. misschien moet ik maar een uber nerd woorden en alleen maar gaan leren mijn ouders zou ik hier mee wel heel gelukkig maken maar ik woord er denk ik nog ongelukkiger van worden.
dus dacht ik laat ik gewoon niet de stad in gaan.
maar dat werkte jammer genoeg niet, ik kan dat gewoon niet soms moet ik Fashion ruiken en voelen.
maar ja nu ik over een weekje vakantie heb en over een week mijn kleedgeld heb kom ik in mijn gevarenzone.
misschien moet ik mezelf vast lijmen aan mijn bed maar dat is ook geen optie.
alleen geld moet rollen heel hard rollen in mijn wereld.
en dat woord dus weer heerlijk geld aan Fashion uitgeven.
ik kan namelijk zo gelukkig worden van de geur van Fashion.
maar wat is de geur van Fashion de H&M heeft de beste geur.
en dan sta ik in de winkel heeerlijk te ruiken aan Fashion, noem mij maar gek maar ik ben geen sukkeltje die een carnavals hit maakt dan ben je namelijk gekker.
alleen na al mijn gedachtes kwam ik er achter dat ik wel koopziek en Fashion verslaafd ben.
en misschien kom ik er wel nooit meer van af, misschien misschien ik denk wel nooit.
en het is een sport een zware spot want ik heb wat winkelstraten afgelopen met pijnlijke schoenen.
klagen mag ik zeker niet ik doe het zelf, alleen ik heb wel een ziekte de Fashion ziekte.
alleen mijn vader heeft helemaal gelijk stiekem, ik ben koop ziek alleen ik geef het zelf niet toe.
maar elke keer als ik van de stad afkom moet ik iets meenemen uit de stad.
helemaal als ik een slecht cijfer heb gehaald op school.
alleen ik noem het de Fashion ziekte.
en de dwang in mij blijft voor de Fashion en dat zou ook altijd zo blijven.
jammer genoeg beïnvloed Fashion soms te veel dingen in mijn leven.
maar Fashion is er wel altijd voor je en dat kan je van vriendinnen niet vaak zeggen.
en ik ben eerlijk je hebt ook mensen die denken dat ze Fashion hebben.
spijkerblouse snapback bruinkleurige broek en Vans of Jordans oke vriend loop naar de maan met je Fashion, en dan ook nog van je zelf zeggen dat je 'Swag'hebt loop dan nog verder dan de maan.
en ga dan niet een wannebe spelen nu je er leuk uit ziet want je mag je pas als een coole boy voelen als je echte Fashion hebt.
maar gelukkig leef ik met mensen om mij heen die echte Fashion hebben, anders had ik allang zelfmoord gepleegd.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten