vrijdag 2 maart 2012

leren broeken

leren broeken,
ik heb er alles aan gedaan om die dingen niet Fashion te maken.
maar het is me niet gelukt..
de leren broeken zijn nou eenmaal Fashion.
nu denken jullie 'pffff dat weet ik al lang' dat is ook zo.
maar mijn verbazing is dat leren broeken nog steeks Fashion zijn.
alleen als jij dik bent kan je niet in een leren broek lopen begrijp dat nou!
en ook als je te dun bent is een leren broek ook geen pan.
dus gewoon als je een normaal vrouwen lichaam heb met mooie boven benen mag je een leren broek dragen.
en leren broeken moeten jullie niet Fashion mensen ook niet verneuken.
maar heel gelukkig zijn de leren broeken nog een echte 'trend'
want een trend is leuk alleen het is afgelopen als er mensen mee gaan lopen die er niet mee horen te lopen.
en ik heb nu al totaal in de lerenbroeken Fashion maar 1 iemand gezien die er niet mee hoorde te lopen, en die ene kan ik door de vingers zien.
maar leren broeken zijn ook niet goed aan te doen.
kijk ik ben een meisje van 15 en mijn moeder vindt het denk ik niet heel leuk als ik met een leren broeken en een iets te sexy shirtje over straat ga.
dus combineer ik het vaak met mijn zwarte wollen vest of gewoon een colbertje.
alleen mijn twee leren broeken zijn niet mijn grootse vrienden mijn aller grootse vriend is mijn suède broek ilove mijn  suède broek!
maar die is ook verdomt lastig aan te doen.
niemand loopt met een suède broek terwijl het meer dan Fashion is..
dus mensen koop een leren en een suède broek.
jullie dames kontjes komen er lekker in uit en als je een leuk en mooi shirtje er bij op aan hebt ben je helemaal mooi.
en niet te verlegen zijn als je oud bent want sexy mag op zijn tijd.
en als je jong en wild bent moet je niet te hoerig zijn.
maar mijn leren broeken zijn meestal mijn reddende engeltjes.
als ik namelijk weer eens niet weet wat ik aan moet doe ik meestal mijn leren broek aan.
leren broeken zitten heerlijk alleen soms op de fiets is het irritant.
en soms kraken je leren broek op het verkeerde moment maar dan moet je het gewoon weg lachen.
en hoofden om hoog naar de haters die lachen om je leren broek, hun weten niet wat Fashion is en jij wel.
en stiekem hou ik wel van mijn leren broeken dus ben ik toch wel blij dat ze Fashion zijn geworden.

xxlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten