vrijdag 25 november 2011

60Euro

60Euro,mijn kleedgeld is minder dat het minimum loon namelijk 60Euro en dan ben ik nog wel maar 15jaar maar ik vindt dat ik op meer kleedgeld recht heb maar nu ik al 1jaar bij mijn mama en papa zeur om meer kleedgeld heb ik mijn hoop opgegeven.
maar mijn probleem is dat ik zo veel duurs wil
en dan koop ik een leeren broek en dan zie ik hem ergens anders voor veeel minder geld en dan kan ik daar wel 3daagen over baalen.
maar laast moest ik een spijker broek koopen ik heb er namelijk al 18 maar ik had mijn spijkerbroeken kastplak opgeruimt en er achter gekoomen dat mijn kont wat dikker is gewoorden wat trouwens wel een genat momentje was toen ik zei tegen mijn moeder "deze broek pas ik zeker nog wel!"en dat toen mijn kont niet in die broek paste.
maar ik ging een sijkerbroek koopen wat ik meer dan haat want die broeken die ik pas zijn of te groot of veel te klein,en meestal dat laaste
ik ga ook altijd alleen spijkerbroeken koopen want van die vriendinnen of moeder die eerder in je pashokje kijken dan dat jij die broek aan hebt en dan hikelent op 1been schrikt en dan half omvalt en en dan heel stom half naakt valt en een winkel verkoopen vervolgens je lachend aan kijkt en je vriendinnen of je moeder je nog harder uitlacht, en dan als je eindelijk van je roode tomaaten hooft is gezakt je naar buiten komt en dat je broek veel te klein is en dan de winkelverkoopster zegt "hij zit perfect" maar ondertussen trekt ze zo een hooft van -je bent gewoon te dik voor die broek varken-.
maar dat is dus de reeden waarom ik alleen spijkerbroeken winkel
dus ik stondt netjes in de h&m naar broeken te kijken de eertse broek was 60euro tweeden broek 50euro de derde broek 30 euro en toen keek ik verder en zag ik een mooie broek in de uitverkoop hangen voor welicht 15euro dus ik neem die rustig mee naar de paskamer kijk ondertussen nog een beetje verder in de winkel maar wat zie ik daar!
het afschuuwlijkse vreindin van vroeger zo een vriendin waar je nep mee lacht en nep aardig tegen doet dus ik buk in een keer tussen de bh's en hang snel die broek tussen de pyama's onder tussen is ze net het hoekje om dus ik ren snel naar buiten.
hijgent sta ik buiten en bedenk ik me opeens dat ik nu geen spijkerbroek heb
maar het feit dat mijn haatvreindin in de stad is maakt me niet veilig
dus ik kijk om me heen als jammes bond en pak snel me fiets.

xxlove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten