woensdag 23 november 2011

Alles komt door mijn moeder

Alles komt door mijn moeder,
toen ik 4jaar was en voor het eers naar school ging had ik mijn tuinpak jurkje aan het was een bruine met een rip stofje mijn laarsen waaren de zelfde kleur bruin van mijn tuinpak jurkje ik had een iets donker der bruin lange mouwen shirt er onder en ik wou mijn roze panty er onder maar van mijn moeder mocht ik alleen die bruin gestreepte majo er onder ik vondt het stom maar mijn moeder zei "Je gaat niet de deur uit als je die roze panty aan doet dat is namelijk niet mooi bij elkaar" ik wou super graag naar school dus de ik netjes mijn bruin gestreepten majo aan en ging met naar school

en het klinkt heel gemeen maar ik ben blij dat mijn moeder me heeft geleert er mooi en goed uit te zien want anders zag ik er nu ook niet uit!
mijn moeder heeft me geleert dat als je blauw aan heb dat er dan nog iets blauws bij moet in je outfit
ook heeft ze me heel goed laaten kijken naar kleding en laaten denken
bijvoorbeeld als ik een kleding stuk wil koopen moet ik aan de volgende dingen denken ;
* heb ik er schoenen bij?
* kan ik met meederen dingen aan doen?
* ga ik het wel aan doen ?
en als die drie vraagen goed zijn beantwoord koop ik het altijd
mijn moeder heeft me denk ik wel tot groep 5/6 gekleed
en toen begon ik mezelf te kleden en gelukig had mijn moeder me goed leeren kijken dus dat lukte me aardig

dus eigenlijk komt mijn verslaafing aan Fashion door mijn moeder
en eerlijk gezegt ben ik mijn moeder wel heel erg dankbaar
 

xx.

1 opmerking:

  1. A momma with style. Mijn moeder is altijd erg chique gekleed of mooi! Ik heb meer een stoerdere stijl! :)

    BeantwoordenVerwijderen