maandag 28 november 2011

vriendinnen,

Vriendinnen,
soms zijn het net zusjes
en soms kan ik ze achter het behang plakken.
maar daar ga ik het niet over hebben
ik ga het hebben over hoe ik koop en hoe mijn vriendinnen koopen..
het gaat zo

Winkelen met vriendinnen 1
Jet;Dit is leuk!
Vriendin; Bah nee!
en een maand laater loopt ze met dat shirtje wat ze niet leuk vondt.
Of je koopt het wel en je krijgt zo een hooft van je vriendinn van -jij gaat egt voor lul loopen!-

Winkelen met vriendinnen 2
Jet; ik ga dit koopen dit is leuk!
Vriendin; Jaa ik ook !
altijd leuk om de zelfde smaak te hebben!

Winkelen met vriendinnen 3
*Jet staat te dansen op het muziekje  in de winkel *
Vriendin;is dit leuk?
Jet;Jaaa!
en laater kijk je goed en denk je -kut dat jurkje is zo lelijk-
en dan is je tweede gedachte meteen -Hoe ga ik SUPTIEL vertellen dat ik net niet zat opte letten en dat dat jurkje heel lelijk is..-

en zo kan ik nog wel uuren door gaan maar,
winkelen met je vriendinnen is leuk maar soms ook wel jammer dat ze het zelfde koopt als jou
want ik ben graag speicaal en apart
maar ik heb liefer dat mijn vriendin het zelfde aan heeft dan die stomme trut uit die klas hoooger dan jou..
en het blijft het leukst om met je vriendinnen een ouderwest shop middag je te beleven.

xxlove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten